جردن باروز: در ایران با ما مانند قهرمانان رفتار می‌ کنند اما در آمریکا پذیرفته شده نیستیم!

تشکر همسر جردن باروز از مردم ایران / بازدید از ایران جز برنامه های من است(عکس)

آزادکار سرشناس آمریکایی می‌گوید برخلاف ایران، در آمریکا او و هم‌تیمی‌هایش خیلی در بین مردم به رسمیت شناخته نمی‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۳۲۶۰
تشکر همسر جردن باروز از مردم ایران / بازدید از ایران جز برنامه های من است(عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، مسابقات جام جهانی کشتی ‌آزاد 2017 به میزبانی ایران در کرمانشاه با قهرمانی تیم ملی کشتی کشورمان به پایان رسید. ایران در فینال رقابت ها پنج بر سه آمریکا را شکست داد و قهرمان شد.

جردن باروز، قهرمان نامدار آمریکا و دارنده مدال طلای المپیک 2012 لندن که به همراه تیم ملی کشورش به ایران سفر کرده بود به شبکه تلویزیونی «CNN» گفت: در آمریکا ما در بین مردم خیلی پذیرفته شده نیستیم، اما در ایران با ما همانند قهرمانان رفتار می‌کنند و دیدن چنین چیزی واقعاً خوشایند است. ما بدون هر گونه موضع سیاسی، برای کسب قهرمانی به ایران آمده‌ بودیم، اما فکر می‌کنم این فرصتی است تا نشان دهیم که چه رابطه فوق‌العاده‌ای بین ما در چنین سطح بالایی از مسابقات برقرار است.

وی با تمجید از مردم ایران گفت:چیزی که ما از مردم ایران می‌بینیم، با برخوردهایی که با آنان داریم و با درکی که از فرهنگ ایرانیان پیدا کرده‌ایم، پیش از گرفتن تصمیمات برزگ می‌توانیم متوجه شویم که آنها واقعاً چه کسانی هستند.

تشکر همسر جردن
همسر جردن باروز کشتی گیر سرشناس امریکایی که در جام جهانی کرمانشاه حضور یافت، از مردم ایران بخاطر احترام به جردن باروز تشکر کرد. بازدید از ایران در آینده یکی از برنامه های وی است. او در پیام اینستاگرامی خود آورده است: از مردم ایران بابت دوست داشتن و احترام گذاشتن به همسر و خانواده ام متشکرم. دفعه بعد همگی با هم برای بازدید از ایران می آییم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها