نخست وزیر سابق انگلیس گفت: در حالی که هنوز مذاکرات خروج آغاز نشده ارزش پول ملی انگلیس در برابر یورو 12 درصد و دربرابر دلار10 درصد سقوط کرده است.
کد خبر: ۱۰۰۲۹۸۹
بلر: انگلیسی های علیه برگزیت بپاخیزند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، تونی بلر در نشستی ضمن اعلام تشکیل ائتلاف علیه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا از مردم این کشور خواست علیه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا ( برگزیت ) به پا خیزند .

بلر در نشستی در مرکز لندن با تاکید بر اینکه درباره پیامدهای برگزیت اطلاعات درستی به مردم داده نشده است و آنان گمراه شده اند گفت: آثار زیانبار نتیجه همه پرسی خروج این کشور از اتحادیه اروپا از همان آغاز نمایان شد و هنوز روند خروج آغاز نشده پیامدهای ناگوار اقتصادی گسترده ای به بار آورده است .

وی با اشاره به اظهارات فعالان اقتصادی در جشنواره مشاغل برتر در انگلیس گفت : نیمی از صاحبان مشاغل در انگلیس می گویند از هم اکنون آثار منفی برگزیت را احساس کرده اند و نیم دیگر آنان نیز اعلام کردند نمی دانند چه پیامدهای ناگواری در انتظارشان خواهد بود اما این موضوع در رسانه ها منتشر نشده و این ها نشان می دهد رنج های خروج از آحاد جامعه پنهان مانده است .

بلر گفت : حضورمان در بازار مشترک اروپا میلیاردها پوند به ما سود رساند و اینکه با خروج از این بازار مشترک از مواهب آن نیز بی بهره خواهیم شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها