وقتی قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد، یکی از غمگین ترین هواداران تیم های اروپایی طرفداران ناپولی بودند که بهترین تیم چند دهه اخیرشان از بد روزگار باید مقابل کهکشانی های مادرید قرار می‌گرفت.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۶۱
کهکشانی ها در برابر بهترین ناپولی چند دهه اخیر

به گزارش جام جم آنلاین، این ناپولی آنقدر احترام برانگیز و خوب بوده است که حتی دیه گو مارادونا، ستاره و اسطوره آرژانتینی سال های دور فوتبال ناپولی را به مادرید بکشاند تا تیم محبوب باشگاهی اش را در برابر کهکشانی از ستاره ها تشویق کند و روحیه بدهد.

امشب ساعت 23:15 دقیقه در سانتیاگوبرنابئو، دامیر اسکومینا داور اهل اسلوونی وقتی در سوت آغاز مسابقه بدمد، یاران کریس رونالدو طوفانی از حملات مختلف را روی دروازه ناپولی به راه خواهند انداخت ، آن هم ناپولی که خاطره خوشی از مصاف با تیم های اسپانیایی ندارد. در واقع مرحله حذفی و قرار گرفتن در برابر تیم های اسپانیایی برای آبی پوشان ایتالیایی بیشتر به یک کابوس می ماند آنها در سال های اخیر جز شکست خاطره ای از مصاف با تیم های اسپانیایی نداشته اند. فصل گذشته ویارئال آنها را ناکام گذاشت، دو سال قبل اتلتیکو و در فصل 2011 هم دوباره ویارئال سدی برای عبور و پیروزی آنها شد.

اما با همه اینها نمی توان بهترین ناپولی چند دهه اخیر را دست کم گرفت حتی اگر رو به رویش یک رئال پرستاره قرار گرفته باشد.

ناپولی مرگبارترین خط حمله سری آ را در اختیار دارد، خط حمله ای که در 30 بازی نزدیک به 70 بار دروازه حریفانش را باز کرده است و در 21 بازی گذشته خود فقط یک بار تن به شکست داده است. عبور از این ناپولی کار آسانی نیست، نکته ای که سرمربی رئال مادرید هم در کنفرانس خبری بازی به آن اذعان داشت، زیدان گفت: «این ناپولی را نباید کوچک شمرد و می تواند همه ما را غافلگیر کند.»

حالا باید منتظر ماند و دید شاگردان «ساری» با حمایت مارادونای اسطوره ای می‌توانند سپیدپوشان مادرید را در خانه متوقف کنند و امیدوارانه به خانه برگردند یا نه؟

ترکیب دو تیم:

مصاف های رو به رو:

رئال مادرید و ناپولی در طول تاریخ 2 بار به مصاف هم رفته اند که در دو بازی رفت و برگشت در جام باشگاه های اروپا سال 1987 بوده است. دیدار رفت آن در مادرید با نتیجه 2-0 به سود سفیدها به پایان رسیده است و بازی برگشت آن نیز به تساوی 1-1 رسیده اند.

پیش بینی ها:

کارشناسان سایت هواسکورد برای این بازی یک پیش بینی عجیب و دور از ذهن را روی خروجی قرار داده اند، آنها معتقدند که این بازی مساوی خواهد شد آن هم یک مساوی پرگل:

اما کاربران سایت جهانی «گل» در رای گیری خود 57 درصد شانس برای پیروزی رئال مادرید در نظر گرفتند، 27 درصد ناپولی را برنده این بازی می دانند و 16 درصد هم معتقدند بازی مساوی تمام می شود.

در میان نتایج هم بیشترین بسامد را پیروزی 2 بر صفر رئال مادرید دارد و پس از آن برد رئال با نتایج 3 بر صفر و 3 بر یک مورد انتخاب کاربران بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
۰
۰
رئال تیكه پاره ش میكنه

نیازمندی ها