هرچند انتصاب «محمد شریعتمداری» به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی «حسن روحانی»، تاکنون از سوی او نه تکذیب شده و نه تأیید، نزدیکان به دولت یازدهم، احتمال این انتصاب را بسیار بالا می دانند. این انتصاب در فاصله سه ماه مانده تا انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پس از برطرف شدن تردیدهایی که روحانی برای حضور در انتخابات آینده داشت، نشان می‌ دهد که ستاد انتخاباتی رئیس دولت فعلی پیش از اقدامات سایر کاندیداها از جریان مقابل، کم کم در حال شکل گیری است.
کد خبر: ۱۰۰۲۵۰۵
واعظی انتصاب رئیس ستاد انتخاباتی روحانی را تأیید کرد

به گزارش جام جم آنلاین،وزیر ارتباطات دولت یازدهم، که عضو شاخص حزب اعتدال و توسعه هم هست، در گفت و گو با «تابناک»، با تأکید بر اینکه هنوز ستاد انتخاباتی «حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی» تشکیل نشده است، اظهار کرد: ستاد انتخاباتی رئیس دولت یازدهم زمانی تشکیل خواهد شد که قانون اجازه بدهد.

«محمود واعظی» در دفاع از تشکیل ستاد انتخاباتی از سوی رئیس جمهوری عنوان کرد: بالاخره آقای روحانی هم باید ستادی داشته باشد. وقتی که گروه های مردمی و جریانات سیاسی می ‌خواهند از ایشان حمایت کنند، بالاخره باید یک جایی باشد که این ها را با هم هماهنگ کند.

این عضو ارشد حزب اعتدال و توسعه، که خود یکی از اعضای ستاد «حسن روحانی» در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 بود، در خصوص انتصاب رئیس این ستاد در این دوره از انتخابات تأکید کرد: این ستاد احتمالا به ریاست آقای شریعتمداری تشکیل خواهد شد.

واعظی در عین حال عنوان کرد:‌ اعضای این ستاد هنوز مشخص نیستند، ولی کم کم آنها نیز مشخص خواهند شد. در حالی‌که احزاب و گروه های سیاسی و حامیان مردمی رئیس جمهوری کار خود را از مدت‌ها پیش شروع کرده اند، در نهایت یک جمع کوچکی هم این ستاد را به عنوان هماهنگ کننده تشکیل می‌ دهند تا کارها را به انجام برسانند.

وی با تأکید بر اینکه هر کس که بخواهد در ستاد آقای روحانی فعالیت کند، قطعا نمی‌ تواند سمت دولتی داشته باشد، یادآور شد: محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور که ریاست ستاد انتخاباتی رئیس جمهور را عهده دار شده است، با آغاز به کار ستاد انتخاباتی از سمت خود استعفا خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها