در کشور چین به دلیل جمعیت بالایش، اپلیکیشن های زیادی برای چت و ارتباط بین افراد ساخته می شود که محبوب ترین آن ها WeChat است. این اپلیکیشن پیام رسان اکنون یک عضو جدید دارد که شاید مشهورترین فرد شناخته شده در دنیای فناوری در بین تمامی اعضای آن نیز به حساب آید.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۴۸
بیل گیتس به محبوب‌ترین شبکه اجتماعی چینی پیوست

این شخص کسی نیست جز ثروتمندترین فرد جهان، یعنی بیل گیتس. او در واقع روز شنبه در اپلیکیشن پرمخاطب وی چت عضو شد و همان روز نیز اولین پست خود در این شبکه اجتماعی را به ثبت رساند. در این پست، بنیان گذار مایکروسافت ویدیویی 30 ثانیه ای از خودش به اشتراک گذاشته که ددر آن به کاربران چینی که به حساب کاربری او آمده اند، خوشامد گفته است.

محیط کاری وی چت بسیار شبیه به رابط کاربری پیام رسان واتس اپ است، اما کاربران از آن هم چنین برای بلاگ نویسی استفاده می کنند؛ چرا که قابلیت ها و ویژگی های بسیار خوبی را برای این کار در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. امکانی که تا کنون فیسبوک هم به کاربرانش به خوبی ارایه داده است.

اکانت بیل گیتس در وی چت، @gatesnotes است و او صفحه خود را تحت عنوان "بلاگ شخصی" معرفی کرده است. او گفته قصد دارد در صفحه وی چت خود درباره انسان هایی که ملاقات کرده، کتاب هایی که می خواند، و آنچه می آموزد بنویسد و در واقع تجربیات شخصی خود را با دیگر کاربران وی چت به اشتراک بگذارد. او هم چنین از مردم خواسته تا در گفت و گو و مکالمات او شرکت کنند. تا کنون این پست بیل گیتس، 80 هزار بازدید داشته و بیش از 6 هزار نفر هم آن را پسندیده‌اند.

به جر بیل گیتس، ستاره های زیادی از دنیای غرب نیز در وی چت فعالیت دارند. برای نمونه خوانندگانی چون سلنا گومز، آدام لمبرت و حتی گروه بک استریت بویز. وی چت از سال 2011 به عنوان اپلیکیشن پیام رسان کار خود را شروع کرد که تا کنون 846 میلیون نفر در آن ثبت نام کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها