به مناسب روز جهانی کلیه در جام جم آنلاین مطرح شد؛

چگونه از کلیه‌هایمان مراقبت کنیم / آیا با یک کلیه می‌شود زندگی کرد؟

با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف به همراه کولاک در امروز و فردا و بر طبق زمانبندی قبلی کلیه اعضای این ستاد به حالت آماده باش در آمدند.
کد خبر: ۱۰۰۱۶۶۵
ستاد بحران فیروزکوه تشکیل شد

نور الله طاهری فرماندار و و رئیس ستاد بحران شهرستان فیروزکوه در گفتگوی تلفنی با جام جم آنلاین با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه با پیش بینی مناسب سازمان هواشناسی کشور از چند روز پیش ستاد بحران شهرستان فیروزکوه تشکیل و تمامی دستگاه های مرتبط اعم از آموزش و پرورش، هلال احمر و پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر و طبق تصمیمات کلیه راه های مواصلاتی شهرستان باز بوده و تردد در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ مقدور است.

طاهری با اشاره به اینکه این روند تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، افزود: از کلیه رانندگان عزیز تقاضا می شود از سفرهای غیر ضروری اجتنباب کرده و در هنگام سفر مایحتاج کافی و اسباب گرمایشی به همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد :در حال حاضر اکیپ های راهداری و هلال احمر در گردنه های مانند گدوک، امین آباد و بشم مستقر بوده و هدایت از این گردنه فقط با زنجیر چرخ مقدور است.

وی اضافه کرد: در صورت تشدید این روند تمهیدات خاصی از جانب ستاد اسکان آموزش و پرورش برای اسکان مسافرین و در راه ماندگان در نظر گرفته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها