سرمربی پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش نمی‌تواند انتقاد کند چون آن‌ها تمام تلاش‌شان را در داربی انجام دادند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۷۴
برانکو: اوکراینی‌ها رفتند حالش را ببرید!/ رحمتی اولین بارش نبود

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در تمرین روز دوشنبه پرسپولیس درباره شکست در داربی پایتخت اظهار کرد: من همیشه به بازیکنانم گفته‌ام که تنها برد برای ما نیست و باخت هم اتفاق می‌افتد. البته این باخت جلوی استقلال بود. بازی‌ای که برای باشگاه و هواداران ارزش زیادی داشت. نمی‌توانم از بازیکنانم انتقاد کنم چون تلاش‌شان را کردند. تنها به خاطر دو اشتباه که در بازی اتفاق افتاد، استقلالی‌ها استفاده کردند و به ما گل زدند.

سرمربی پرسپولیس افزود: نیمه دوم عملا روی یک دروازه بازی انجام می‌شد و شانس گلزنی داشتیم و به تیر دروازه هم زدیم. به هر حال اگر گل نزنی، گل دریافت می‌کنی. الان وقت غصه خوردن نداریم و باید برای بازی پنجشنبه آماده شویم. در حال حاضر تنها چیزی که ما را ناراحت می‌کند، این است که نتوانستیم شادی را به هواداران‌مان منتقل کنیم.

در ادامه خبرنگاری به برانکو گفت غرور در حرف‌های شما دیده می‌شود. سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: این صحبت‌ها از روی غرور نیست و واقعیت دارد که ما همچنان صدر جدول هستیم. استحقاق این شکست را هم نداشتیم اما باختیم. فوتبال همین است. مقابل ذوب آهن مستحق باخت نبودیم. به هیچ عنوان عقب نخواهیم کشید و تا زمانی که مطمئن نشویم قهرمانیم، ادامه خواهیم داد. همیشه خطر وجود دارد و سپاهان هم رقیب سنتی ما محسوب می‌شود.

وی در مورد تاثیرگذاری غیبت کمال کامیابی‌نیا در بازی دیروز توضیح داد: به هر حال مشکلاتی پیش می‌آید و ما مجبور می‌شویم تا راه‌های جایگزین را انتخاب کنیم. از ماهینی و فرشاد هم کاملا رضایت دارم آن‌ها مقابل استقلال بازی کردند؛ تیمی که بازیکنان بسیار عالی‌ای دارد. ما نباید انتظار داشته باشیم که آن‌ها بیکار بنشینند. البته استقلال در نیمه دوم از میانه زمین هم رد نشد و ما در ضربات آخر آرامش نداشتیم. در بازی‌های اینچنینی باید ارزش موقعیت‌های نصفه و نیمه را هم دانست.

برانکو با اشاره به شکستگی سر انصاری به خبرنگاران گفت: انگار اتفاق مهمی نیفتاده که هیچ کس به این موضوع نمی‌پردازد. متاسفانه دیروز گروهی از تماشاگران با سنگ مستقیم به پیشانی انصاری زدند. پزشکان تشخیص ضربه مغزی خفیف دادند. اگر به گیجگاه یا چشمش می‌خورد ممکن بود او را معلول کند. امیدوارم باشگاه شکایت خودش را در این مدت اعلام کند. با این حال خوشبختانه ضربه مغزی خفیف بوده و انصاری ۹۹ درصد بازی بعدی حضور نخواهد داشت چون هنوز حالش خوب نیست.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو درباره اینکه گفته می‌شود داور وقت تلف شده کمی را در نظر گرفت گفت: داوران در این بازی عالی بودند و اینکه گفته می‌شود زمان تلف شده کمی گرفته‌اند را نمی‌دانم و نمی‌توانم در این باره نظر دهم اما کاری که رحمتی کرد بار اولش نبود.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی بعد از پایان بازی دیروز به سمت محسن مسلمان رفت تا او را به سمت تماشاگران ببرد اما مسلمان دست رد به سینه‌اش زد و درگیری بین این دو شکل گرفت.

سرمربی پرسپولیس در این باره توضیح داد: نمی‌توانم در موردش صحبت کنم بهترین مسئله برای ما هواداران بود و هر کاری که می‌کنیم به خاطر آن‌هاست. بهترین ویژگی که بازیکنان پرسپولیس دارند ایجاد ارتباط با هواداران است. با این حال باید بازیکنان را هم درک کرد چرا که گاهی اوقات مایوس و غمگین می‌شوند و رفتن‌شان به سمت هواداران سخت است. لیدرها هم باید این موضوع را درک کنند و فکر نمی‌کنم آن‌ها با کسی دعوا کرده باشند. من تنها شاهد بودم که هوداران از صمیم قلب تیم شان را تشویق می کنند .

در جریان اینستاگرم طارمی نیستم

برانکو در پاسخ به ادعای طارمی که عنوان کرده بود کسانی که از پرسپولیس انتقاد می‌کنند پرسپولیسی نیستند، گفت: من نمی‌دانم او در اینستاگرام خود چه چیزی را منتشر کرده چون اینستاگرام بازیکنان تیم را دنبال نمی‌کنم و نمی‌دانم چه گفته‌اند. طبیعی است که انتقاد همیشه بوده است.

سرمربی پرسپولیس درباره اتفاقاتی که بین بازیکنان و خبرنگاران رخ می‌دهد و گاها به درگیری کشیده می شود، گفت: ما همکاریم. هم باید شما بازیکنان را درک کنید و هم آنها باید شما را درک کنند ولی اینکه بازیکن چه برخوردی با خبرنگار دارد بستگی به آموزش و رشد آنها دارد. طبیعی است که بازیکنان همیشه دوست دارند از آنها خوب نوشته شود ولی مسی هم در بعضی بازیهایش خوب عمل نمی‌کند و شکست می‌خورند. شما همیشه دیده‌اید که من حتی زمانی که شکست خورده‌ام پاسخگو بودم. من می‌توانستم امروز تمرین را تعطیل کنم ولی ایستادم به سوال شما جواب دادم.

او درباره ضیافتی که قبل از داربی برگزار شد، بیان کرد: من همین مساله را در کنفرانس قبل از بازی اعلام کردم. این ضیافت مربوط به باشگاه و اسپانسر است و من از آن اطلاعی ندارم.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا اوکراینی‌ها در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس برای داربی حضور نداشتند، گفت: آنها یک روز قبل از بازی با باشگاه توافق کردند و به خانه خودشان باز گشتند، بروید و حالش را ببرید!

برانکو در ادامه درباره جایگزین بازیکنان اوکراینی تیمش، گفت: فصل نقل و انتقالات تمام شده و بازیکنان با تیم‌ها قرارداد دارند. در این شرایط سخت است که بازیکن جدیدی بیاوریم اما باید ببینیم در بازار چه چیزی پیدا می‌شود. همیشه سعی می‌کنیم چهار پنج بازیکن جوان داشته باشیم که در رقابت باشند تا ببینیم چقدر امکان رشد دارند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه وقت مشکل گلزنی تیمش حل می شود؟ گفت: همیشه گفته‌ام که تمرین می‌کنیم تا این مشکل را حل کنیم اما حالا هم جزو موثرترین تیم‌های لیگ هستیم. همیشه اشتباه در گلزنی وجود دارد اما همه انتظار دارند شانس‌های نصف و نیمه هم به گل تبدیل شود.

گلزنی باید در خون مهاجم باشد

او درباره اینکه پرسپولیس در برابر تیم‌های آسیایی چه فکری برای مشکل گلزنی‌اش می‌کند هم گفت: موافقم که در این زمینه مشکل داریم اما اگر به سادگی می‌شد آن را حل کرد، آن را حل می‌کردیم. بعضی چیزها آسان حل نمی‌شود. گلزن باید مادرزاد گلزن باشد و ساده نیست که ما یک گلزن شش دانگ پیدا کنیم.

برانکو درباره اینکه چرا مهاجم دیگری روی نیمکت ندارد که در هنگام نیاز به جای طارمی به زمین بیاید، گفت: مهدی فعلا بهترین گلزن ماست. ممکن است در یک بازی توپ‌هایش گل نشود. اشتباه همیشه پیش می‌آید اما او بهترین گلزن تیم ماست. همه مهاجمان دنیا توپ خراب می‌کنند. طارمی الان جزو بهترین گلزنان لیگ است ولی هم این فصل و هم در فصل‌های بعدی موقعیت‌هایی خراب خواهد کرد.

او درباره جریمه بازیکنانی که بیهوده کارت زرد می‌گیرند، بیان کرد: این مساله عادی است. بازیکن نباید الکی کارت بگیرد. جریمه ما بیشتر به خاطر انجام بازی ناجوانمردانه است مثلا اگر بازیکن با داور کل کل کند و کارت بگیرد جریمه‌اش می‌کنیم اما اگر کارت زردی که گرفته در خدمت تیم باشد جریمه ندارد.

استقلالی ها حق دارند شادی کنند

برانکو درباره صحبت‌های زمانی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال که بازی پرسپولیس را متکبرانه و با غرور توصیف کرده بود، گفت: برایم مهم نیست که چه می‌گویند. آنها برده‌اند و حق دارند که شادی کنند.

او درباره علت استفاده نکردن از سامان نریمان جهان در شهرآورد ۸۴ هم گفت: تشخیص دادم بازیکنانی که در زمین هستند می‌توانند کاری انجام دهند. ضمن اینکه سخت می‌شد اعتماد کرد که سامان چطور کار را در بیاورد. او بازیکن ضد حمله است و به استقلال هم در ضد حمله گل زده بود اما ما در نیمه دوم در ۳۰ متری دروازه استقلال به این تیم فشار می آوردیم.

تعویض رامین تشخیص من بود

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به انتقادها از تعویض رامین رضاییان هم بیان کرد: از قبل برنامه داشتیم که علیپور را کی و به جای چه کسی بیاوریم. او خوب سر می‌زند و فشار می‌آورد اما مساله تعویض رامین تشخیص من بود. همیشه کسانی موافق و کسانی هم مخالف تعویض هستند. بازیکنان سابق پرسپولیس، مربیان و کارشناسان هم حق دارند اظهارنظر خود را داشته باشند. فوتبال برای همین چیزهاست که قشنگ است.

سرمربی پرسپولیس گفت: آیا می‌دانید کرواسی چقد جمعیت دارد؟ ۴.۵ میلیون نفر. حالا می‌دانید چند مربی در این کشور وجود دارد؟ ۴.۵ میلیون!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
زغال فروش
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
ما از جمعیت كرواسی خبر نداریم، ولی رئیس جمهورش و آقای مربی ادعا چرا ، یه خبرایی داریم!
خسته دلان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
فدای تو برانكو.من اینبار كه پرسپولیس باخت اصلا ناراحت نشدم لیاقتشو داشتید.خیلی قشنگ بازی كردید.

نیازمندی ها