هواداران باشگاه محبوب آث میلان، تیم شان امشب در حالی به پایتخت ایتالیا سفر کرده است که برای مقابله با لاتزیوی آماده در ورزشگاه المپیک (Stadio Olimpico) با لشکری از بازیکنان محروم، اخراجی و مصدوم همراه هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۵۴۱
لشکر محرومان و مصدومان میلان مقابل لاتزیو

به گزارش جام جم آنلاین، آنتونیو داماتو داور شناخته شده ایتالیایی امشب ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران سوت آغاز آخرین دیدار هفته بیست و چهارم سری آ (کالچیو) را به صدا در خواهد آورد دیداری که در آن دو تیم بالای جدول و ریشه دار لاتزیو و آث میلان مقابل هم خواهند رفت.

لاتزیو پس از باخت در برابر یوونتوس و شکست غافگیرانه اش مقابل کیوو بالاخره هفته گذشته نوار ناکامی را پاره کرد و با 6 گل از خانه پسکارا به رم برگشت تا آماده میزبانی میلانی ها باشد، آسمانی پوشان رم در صورت پیروزی برابر آث میلان امکان صعود به رده سوم جدول را پیدا می کنند.

آن سوی میدان اما میلانی ها حال و روز خوبی ندارند، آنها پس از 3 شکست متوالی برابر سامپدوریا، اودینیزه و ناپولی بالاخره هفته گذشته موفق شدند یک پیروزی خارج از خانه مقابل بولونا به دست آورند که این پیروزی برای آنها به همان اندازه که ارزشمند و امیدوارکننده بود، هزینه آور هم شد. میلانی ها در بازی پرحاشیه و فیزیکی هفته گذشته خود دو اخراجی داشتند، گابریل پالتا / Gabriel Paletta و جوراج کوکا/ Juraj Kucka دو بازیکنی بودند که در بازی قبلی با کارت قرمز از زمین اخراج شدند و نمی توانند میلانی ها را در این بازی حساس همراهی کنند.

به این محرومان باید آلسیو رومانیولی / Alessio Romagnoli را هم افزود ، مدافعی که مصدوم شد تا تزلزل خط دفاعی میلان در برابر لاتزیو بیشتر شود.

البته لشکر مصدومان میلان از ابتدای فصل تاکنون روندی رو به رشد داشته و در هفته های گذشته بازیکنانی از جمله لوکا آنتونلی / Luca Antonelli ، ماتیا د شیلیو / Mattia De Sciglio ، جاکومو بوناونتورا / Giacomo Bonaventura و سرانجام ریکاردو مونتولیوو / Riccardo Montolivo کاپیتان مصدوم میلانی ها در این فهرست قرار گرفتند.

از 6 بازی اخیری که این دو تیم برابر یکدیگر قرار گرفتند، 3 بازی را میلانی ها برده اند و دو برد سهم لاتزیو بوده و یک بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسیده است.

ویچنزو مونتلا سرمربی آث میلان در نشست خبری این دیدار و مقابل خبرنگاران گفت: ما نیاز به همان روحیه ای داریم که در برابر بولونا و با وجود 9 نفره بودن پیروز شدیم.

او درباره لاتزیو هم گفت: لاتزیو یک تیم بسیار فیزیکی است. آنها بیشترین تعداد گل شان را از روی ضربات ایستگاهی و شروع مجدد به ثمر رسانده اند و ما این را می دانیم و برایش برنامه ریزی کردیم.

مونتلا تاکید کرد: این بازی برای برگشتن و حضور در رقابت های اروپایی برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد.

اما آن سوی میدان سیمونه اینزاگی هم گفت: ما می دانیم که با یک تیم قوی و سازمان یافته طرف هستیم، آنها شاید چند بازیکن از دست داده و غایب داشته باشند اما هنوز هم یک تیم سطح بالا هستند.

حالا باید منتظر ماند و دید امشب چه نتیجه ای رقم خواهد خورد، آن هم در شرایطی که هر دو تیم نیاز مبرم به پیروزی دارند تا خودشان را به صدر جدول نزدیک کنند و دست کم برای دریافت سهمیه لیگ قهرمانان و یوفا در کورس رقابت باقی بمانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها