نتیجه سه بر دو دربی که به سود استقلال به پایان رسید برای بسیاری از پرسپولیسی ها به هیچ عنوان قابل پیش بینی نبود.
کد خبر: ۱۰۰۱۴۵۶
خود استقلالی ها هم باورشان نمی شود/ نه به آن ضیافت اجباری و نه به دعواهای آخر مسابقه

به گزارش جام جم آنلاین ، یکی از این پرسپولیسی ها مهرداد میناوند است که فکر می کرد تیم محبوبش این مسابقه را می برد و فاصله امتیازی اش را در صدر با تیم دوم جدول افزایش می دهد اما این اتفاق نیفتاد چرا که آبی ها به رسم سه هفته اخیر خود باز هم سه گل زدند و اینبار پرسپولیس را سه گله کردند.

مهرداد میناوند درباره نتیجه دربی گفت: به طرفداران هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی جذابی بود اما ای کاش نیمه دوم کیفیت نیمه اول را داشت. پرسپولیس در این مسابقه می توانست نتیجه را مساوی کند و حتی ببرد اما آنها روی دور بدشانسی بودند.

وی افزود: به استقلالی ها تبریک می گویم. پرسپولیسی ها هم باید بدانند این یک مسابقه بود و نه بیشتر. دیگر باید این شکست را فراموش کنند و به فکر هفته های بعد و افزایش فاصله با تیم دوم جدول باشند. مهم نتیجه دربی 84 نیست، مهم این است که پرسپولیس باید قهرمان شود و حتما هم می شود.

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: خود استقلالی ها هم باورشان نمی شود که این مسابقه را ببرند. البته انصافا این تیم در هفته های اخیر خوب نتیجه گرفته است و با شایستگی هم السد را شکست دادند.

وی درباره حاشیه های این دیدار خاطرنشان کرد: متاسفانه یک بازی خوب باید به آن شکل خراب میشد. واقعا از کاپیتان های تیم بعید بود. هر دو طرف باید کمی بیشتر خویشتن داری می کردند که متاسفانه نکردند. البته راه نادرست از زمانی شروع شد که ضیافت مشترک بین دو تیم برگزار شد که به نظرم ایده ای نخ نما و بسیار قدیمی است. نه به آن ضیافت اجباری و نه به دعواهای آخر مسابقه.

میناوند در پایان گفت: شکست بسیار تلخی بود اما ما به برانکو و تیمی که ساخته ایمان داریم. هواداران نباید چندان نگران باشند. قهرمانی مال ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
داستانه قمار بازه ست...... باخته میگه فدای سرتون مهم نیست.. مهم قهرمانیه!!!!! اینو نگی چی باید بگی ؟؟؟؟!!!
اقا امید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
اگه مهاجمین پرسپولیس كمی با دقت ضربات اخر رو میزدند و اگر تیرك دروازه به كمك استقلال نمی امد و اگر بازیكنان پرسپولیس مغرور نمی شدند و خودشان را از پیش برنده نمی دانستند با توجه به امار بازی حمله های پرسپولیس و موقعیت های این تیم بیشتر از استقلال بود و شك نكن پرسپولیس برنده بازی بود ولی خوب در هر قسمت از زندگی چه بازی و چه كار و تحصیل اگه خوب نباشی یكی از تو خوب تر پیدا می شه در روزی كه پرسپولیس خیلی بد بود استقلال تونست بازی رو ببره البته اگه اخر بازی استقلالی ها و خصوصا رحمتی وقت تلف نمی كردن و داور از ترس جنجال یك دقیقه زودتر سوت پایان رو نمی زد و برای وقت های اضافه هم وقت اضافه می گرفت مطمئنا بازی مساوی می شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
اگر هوا ابری نبود... اگر بازی روز جمعه بود... اگر بهمن ماه نبود مثلا اسفند بود... اگر استقلال توپاش گل نمیشد... اگر تیرك دروازه وجود نداشت.. اگر زمین گرد بود.. اگر داور 6تا پنالتی میگرفت!!!!! اگر...... اگر.... اگر و تنها اگر......برو بابا دلت خوشه
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
هروقت پرسولیس برد بازی حساب شده كردند هروقت ما بردیم خودمان هم باورمان نمیشده !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۸
۰
۰
برو عمو مگه استقلال اولین بارشه به شماه سه تا زده كه می گی باورشون نمی شد مثلاً فكر می كنی شما كی هستید كه استقلال نتونه سه تا گل بزنه؟!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها