فرمانده انتظامی کشور خبر داد:

انسداد کامل مرزهای کشور در سال 97

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها در سال ۹۶

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سال ۹۶ برای انسداد مرزها، اعتبار لازم در نظر گرفته شده و انسداد مرز چه از نظر فیزیکی و چه دستگاه‌های الکترونیکی و اپتیکی توسعه خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۰۱۲۰۰
انسداد فیزیکی و الکترونیکی مرزها در سال ۹۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از مهر، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز جکیگور اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق شد در این روز خدمت شما مردم و همکاران عزیز برسم و از نزدیک دیداری با مردم، معتمدین و سران طوایف داشته باشم.

امروز به برکت خون شهیدان، همدلی و هماهنگی و وحدت بین مسئولین و هدایت رهبر معظم انقلاب و آمادگی نیروهای نظامی، ما در وضعیت امنیتی خیلی خوبی قرار داریم و بالاترین نعمت که نعمت امنیت است شامل مردم ما شده است و قدردان این نعمت هستیم، در استان پهناور سیستان و بلوچستان که در چند دهه گذشته شاهد اتفاقاتی در شرق و جنوب استان بودیم و تحرکاتی در این استان اتفاق می‌افتاد و خسارت‌هایی به مردم وارد می‌شد که باعث ناامنی می‌شد. امروز به برکت خون شهیدان، سیستان و بلوچستان، یکی از امن ترین استان‌هاست.

سردار حسین اشتری ادامه داد: طبق آمار با تلاش فرماندهی انتظامی و مرزبانی استان، شاخص‌های جرایم روز به روز کمتر شده است، و نظم و امنیت افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای معاند هیچ پایگاهی در بین مردم ندارند افزود: مردم ما از کسانی که به حقوقشان تجاوز می کنند متنفرند و با آنها مقابله می‌کنند. امروز سرتاسر مرز ما دارای امنیت بالایی است که البته خلاءهایی وجود دارد که با همت همکاران و همکاری مسئولین و اراده رزمندگان برطرف خواهد شد.

سردار اشتری تصریح کرد: در سال ۹۶ برای انسداد مرزها، اعتبار لازم در نظر گرفته شده است و انسداد مرزها چه از نظر فیزیکی و چه دستگاه‌های الکترونیکی و اپتیکی توسعه خواهد یافت. همکاران ما در نیروی انتظامی و با روحیه جهادی و آموزشی که دیده‌اند آماده حراست از مرزها هستند. ما معتقدیم که بهترین مرزبان‌ها خود مردم هستند و مرز متعلق به مردم است و حتما از ظرفیت مردم در شهرهای مرزی استفاده می‌کنیم. زیرا حضور معتمدین و جوانان و سران طوایف باعث تقویت بنیه دفاعی ما خواهد شد.

وی با اشاره به جذب جوانان بومی در نیروی انتظامی افزود: مجوز جذب ۵۰۰ نفر از جوانان بومی منطقه را صادر کرده‌ایم که باید فرآیند جذب پشت سر گذاشته شود و ما معتقدیم که هر جایی که جوانان عزیز حضور داشتند موفقیت هم همراه ما بوده است.

سردار حسین اشتری اظهار داشت: رویکرد اجتماع محور ما بسیار موثر بوده است که امروز، اعتماد مردم به نیروهای انتظامی در بالاترین حد خودش است و خوشبختانه هرروز این اعتماد افزایش داشته است.

سردار حسین اشتری گفت: در نظرسنجی‌هایی که اخیرا انجام شده است شاهد این بوده‌ایم که اعتماد مردم به نیروی انتظامی حدود ۴ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: مردم و جامعه مهمترین حمایت کننده ما در نیروی انتظامی هستند و امروز نیروی انتظامی با اقتدار توأم با رأفت و همکاری در کنار مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها