بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت : مادر جوان 2 فرزندش را در این شهر به قتل رساند و بعد از آن دست به خودکشی ناموفق زد.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۱۲
مادر مشهدی فرزندانش را کشت

به گزارش جام جم آنلاین، قاضی علی اکبر احمدی نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زن 33 ساله دیشب اقدام به کشتن خود، پسر چهارساله و دختر هشت ساله اش کرده بود.

وی افزود: این زن پس از خفه کردن فرزندانش اقدام به زدن رگ دست خود کرده و به خواهرش نیز پیام داده بود که خود و فرزندانش را امشب خواهد کشت.

احمدی نژاد ادامه داد: خواهر این زن وقتی امروز به منزل وی مراجعه کرده بود با جسد 2 کودک و جسم نیمه جان این زن جوان مواجه شده بود.

وی با بیان اینکه خون زیادی از این زن رفته بود، افزود: وی زنده مانده بود ولی فرزندانش به علت خفگی جان باخته بودند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: طبق اظهارات اولیه، این زن به دلیل اختلاف با همسرش این جنایت را انجام داده است ولی تحقیقات برای روشن شدن موضوع ادامه دارد.

احمدی نژاد با بیان اینکه زن جوان سابقه بیماری روانی نیز ندارد، خاطرنشان کرد: دختر این زن متعلق به همسر اول و پسرش متعلق به همسر فعلی اش می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
یكتا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
چرا خواهر قاتل كه پیامك را دریافت كرد زودتر به منزل خواهرش نیامد چرا به مركز اورژانس روانپزشكی اطلاع نداد چرا جلوی فاجعه را نگرفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
چونكه خواهره هم از جنس خودش بود
نرگس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
اكثر زنانی كه دست به فرزندكشی می‌زنند، دچار افسردگی میباشند.البته چنین تفكری از قبل در ذهن مادر قاتل وجود ندارد بلكه آنها به دلایل مختلف مثل فشار مالی یا مرگ همسر و سخت بودن شرایط زندگی دچار افسردگی شدید می‌شوند تا حدی كه حتی خودشان را هم دوست ندارند. فردی كه خودش را هم دوست ندارد، به طور یقین نمی‌تواند دیگران را هم دوست داشته باشد، بنابر این كشتن فرزند برای چنین فردی، كار سختی نیست.
اگر میزان افسردگی یك فرد بسیار زیاد بوده و در صورتی كه از خودش بیزار باشد و همه چیز را پوچ ببیند، دست به خود‌كشی هم می‌زند. البته افرادی هم كه خودكشی نمی‌كنند خودشان به نوعی مرده متحرك هستند و همه چیز برایشان بی‌تفاوت است.
یك زن وقتی حس می‌كند نه از لحاظ احساسی و نه از لحاظ اقتصادی، هیچ پشتوانه‌ای ندارد، دچار افسردگی شده، از خود و زندگی‌اش بیزار می‌شود. وقتی می‌بیند فرزندان به او وابسته هستند، آنها را سربار حس می‌كند و به نحوی می‌كوشد آنها را از بین ببرد. حال اگر همه‌چیز برایش بی معنی باشد و به پوچی برسد، خودش را هم می‌كشد، چرا كه خودكشی را آخرین راه نجات از زندگی سخت می‌داند.
آمار افسردگی در ایران خیلی بالاست و افرادی كه فرزندان خود را می‌كشند شاید یك درصد افسردگان باشند.بسیاری از انسان‌هایی كه فكر می‌كنیم در سلامت كامل به‌سر می‌برند نیز نوعی افسردگی دارند.
تماشای زیاد فیلم، گوشه‌گیری، وسواس و پناه بردن به كار‌های خانه، سیگار كشیدن‌های فراوان و... می‌تواند از نشانه‌های شروع افسردگی باشد. البته افسردگی خیلی وسیع‌تر از آن است كه بتوانیم همه نشانه‌هایش را نام ببریم ولی از این موارد می‌توان به عنوان مهم‌ترین نشانه‌های آن یاد كرد.
اولین قدم در پیشگیری از افسردگی و جنایات، شناخت بیماری است.یعنی زمانی كه خود فرد نشانه‌های افسردگی را در خودش دید، باید آن را با اطرافیان در میان بگذارد و از آنان كمك بخواهد. اطرافیان نیز باید بیشتر با او در ارتباط باشند و او را كمتر تنها بگذارند. بهترین و مهم‌ترین قدم برای پیشگیری از افسردگی، مراجعه به روان‌شناس است. البته همه خانواده‌ها در ایران به پزشكان دسترسی ندارند و نمی‌توانند از آنها كمك بگیرند و این وظیفه دولت است كه تدابیری برای درمان این بیماران بیندیشد.
ملیكا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
این خانم اگر پیامك را قبل از قتل داده یعنی به همه چیز فكر كرده به عواقب كارش و بعیده قتل آنی و از روی جنون بوده باشد هر چه بوده معضلی درزندگی داشته كه قید زندگی خودش را هم زده ای كاش بچه ها را به بهزیستی یا شیرخوارگاه تحویل میدادی كاش حق حیات را از فرزندانت نمیگرفتی این نهایت خودخواهی و كثیفی یك مادر است كه فرزندش را بكشد به هر دلیلی .......
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
من در این چند سال از شهر مشهد و اطراف مشهد جرمهای زیادی دیده و شنیده ام تا نسبت به شهر تهران
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
چرادروغ میگی بنده خداچراباتهمت یك شهرومردمش رومیخوای خراب كنی هرروزحوادث رو دنبال كن تابفهمی بیشترین جرم وجنایت براكدوم شهره
نرم افزار موبایل
-
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
متاسفم حیف كلمه مادر روی این زن باشه
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
بعضی ها برای داشتن یك پچه تمام زندگیشونو میدن بعضی ها هم ........
ساناز
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
آغوش مادر امن ترین پناهگاه برای فرزندش باید باشد خدا لعنت كند مادرهایی كه به هر دلیل دستشان را به خون فرزندشان آلوده میكنند آخه حیف نام مادر كه بر روی موجود سنگدلی به نام تو باشد چطور فرزندت را كشتی خوی مادریت به یك باره تبدیل به هیولا شد و هیولاصفت شدی و فرزندانت رادریدی واقعا حیفه نام مادر بر روی تو زن كاش فرزندانت را سرراه میگذاشتی كاش به بهزیستی میدادی . بعضی ها در آرزوی شنیدن نام مادر هستند و كلی هزینه برای داشتن یك فرزند میكنند اگر به نتیجه نرسند از پرورشگاه فرزندی را به فرزندی میگیرند و مثل چشمانشان از او نگهداری میكنند آنوقت تو بی رحم سنگدل به فرزندان خونی خودت رحم نكردی شرم به نام تو ای زن . تو میتوانستی خودت رو از بین ببری ولی حق گرفتن حیات از فرزندانت را نداشتی موجود بی رحمی هستی حالم ازامثال تو زن بهم میخورد .
نرم افزار موبایل
-
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
۰
۰
سلام مرتضی هستم.هیچ مادری نمیتونه فرزندش راازبین ببره.بنظرمن یاجنون آنی بوده یاافسردگی.فقط خدا از نیتش خبرداره وبس.بی دلیل نبایدقضاوت كرد.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها