رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: زن کلاهبرداری که خود را به عنوان کارگزار سفارت یکی از کشورهای اروپایی معرفی و به بهانه صدور ویزا بیش از 85 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۵۵
کلاهبرداری کارگزار قلابی سفارت به بهانه اخذ ویزا

به گزارش جام جم آنلاین از پلیس فتا، سرهنگ علی کریمی‌ اظهار کرد: یکی از شهروندان کرمانشاهی با مراجعه پلیس فتا اعلام کرد که از طریق شبکه اجتماعی با شخصی که ادعا می‌کرده کارگزار سفارت است آشنا شده، اما نهایتا به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.

وی افزود:‌ طبق اظهارات شاکی پرونده چندی پیش از طریق شبکه اجتماعی با خانمی‌ آشنا شده که ادعا می‌کرده است کارگزار یکی از سفارتخانه‌های اروپایی است و می‌تواند برای وی ویزا تهیه کند و با این شگرد مبلغ 85‌ میلیون ریال پرداخت کرده اما با توجه به تأخیر طولانی متوجه شده است که این ادعا دروغ است.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: ‌کارشناسان این پلیس با تلاش شبانه روزی و اقدامات فنی و با توجه به توان علمی ‌و با استفاده از امکانات فنی و پلیسی سرانجام موفق به شناسایی متهم شده و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.زن جوان ‌در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
ادم به شخص حقیقی نباید اعتماد كند وای بحال مجازی اش پس حق عده ای است كه سرشان كلاه برود
ابی
Spain
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
۰
۰
با سلام
اخه كی دیده با 850تومان ویزا بگیرند.تو تهران 35میلیون اب میخوره تا برات ویزا بگیرند جلو اونارو باید گرفت
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها