گستاخی میلیاردر آمریکایی به بالاترین حد خود رسید

ترامپ به روحانی هشدار داد

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی خصمانه به سخنان همتای ایرانی خود در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۶۲۴
ترامپ به روحانی هشدار داد

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، دونالد ترامپ روز جمعه لفاظی‌هایش را علیه ایران شدت بخشید و به رئیس جمهور ایران هشدار داد «بهتر است مراقب حرف‌هایش باشد.»

فرانس پرس نوشت، روحانی روز جمعه در مراسم راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که جمعیتی صدها هزار نفری در آن شرکت کرده بودند، گفته بود: «باید با مردم ایران با احترام سخن گفته شود.»

وی افزود:« ایرانیان، آن‌هایی را که علیه این ملت از زبان تهدید استفاده می‌کنند پشیمان خواهند کرد. هر کسی که دولت و نیروهای مسلح ایران را تهدید می‌کند باید بداند که ملت ما هوشیار هستند.»

ترامپ در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره این اظهارات روحانی تصریح کرد: «او بهتر است مراقب باشد.»

فرانس پرس در ادامه افزود: خیلی‌ها در حلقه اطرافیان ترامپ خواستار اتخاذ رویکردی سرسختانه‌تر علیه تهران هستند، اما تاکنون از رد کامل موافقتنامه به دست آمده درباره برنامه هسته‌ای ایران و از بین بردن آن خودداری کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۰
نظر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
بمیر بابا!!!!!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
رئیس جمهور بی تجربه آمریكا ظاهرا" مشاورین مجرب و فهمیده ای هم ندارد كه توجیهش كنند! ، به هر روی به نظر می رسد كه تا تو دهنی محكم و اثر گذاری نخورد عقلش سر جایش نخواهد آمد، همانند آن فرد جنجالی در كشتی سعدی كه تا به دریا افكنده نشد قدر عافیت ندانست، امید كه آقای رئیس جمهور ما پاسخ درخور و دندان شكنی به او بدهد تا حداقل مشاورینش به خود آیند.
ایرانی سالمند
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
ملت عزتمند و غیور ایران و رهبرشان سالهاست كه می گویند" آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند " ، اما ظاهرا این رئیس جمهور بی تجربه و ناقص العقل آمریكا قصد دارد ثابت كند كه اهل غلط كردن است شاید هم غلط زیادی!!، خوب بسم الله، بفرماید غلط زیادی تا به تو نشان دهیم كه ایرانی كیست.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست!
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
دوستان جام جم،
انتشار دیدگاه های مخاطبین زمانی اثرگذار خواهد بود كه خبر در صفحه اول پایگاه بوده و قابل دسترسی آسانتر برای مخاطبین است، متاسفانه غالبا دیدگاه ها با تاخیر زیاد و زمانی كه خبر به خبر درجه دو تبدیل شده و به صفحات بعدی رفته منعكس می شود كه اثر اولیه اش را دیگر ندارد.
خبر بالا قطعا دیدگاه های زیادی داشته كه منتشر نشده، لطفا علت عدم انتشار به موقع را اطلاع رسانی كنید.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
ترامپ دیوانه و احمق هنوز نمیداند كه این تهدیدات مصرف داخلی دارد.
نرم افزار موبایل
-
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
ترامپ بهتراست هرروز روی میزش نگاه كند شاید نامه هایی ویران كننده ازسرداران امسال قاسیمی وازسربازان گمنام امام زمان ع دریافت كند كه دیگر دیر شده باشد .ای ترامپ تو فعلا برو در اغوش پول های كثیف بخواب خیلی زود است كه بیدارشوی .
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
بشین سر جات غلط اضافی نكن ترامپ
آیسان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
ترامپ به عاقبت صدام منفور تاریخ بنگر بعد با ایرانی ها یادبگیر چگونه سخن بگویی منفور تاریخ میشوی در این ذره ای شك نكن. ترامپ كوچه بازاری و یاغی منشانه با ایرانی ها سخن نگو یاد بگیر به زبان دیپلماسی مسالمت آمیز با ایرانی ها گفتگو كنی نه اراجیف از زبانت برانی.
اسمال
Spain
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
۰
۰
قابل توجه اونایی كه میگن با مذاكره وگفتمان همه چیز حل میشه
طیبه
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
۰
۰
ترامپ یك بیمار است چرا كه توهم وحشت عمیقی درونش را فرا گرفته میخواهد دور كشورش دیوار بكشد از شدت توهم و اضطراب به نظرم به روانپزشك نیاز داردباید تحت درمان با دوز بالا برای رهایی از توهم قرار بگیردواقعا خنده داره دور كشورش را دیوار بكشد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها