تحلیل سی و هشتمین شکوه انقلاب با حضور مردم در ایستگاه مقاومت؛

پاسخ انقلابی مردم، گزینه‌ای بازدارنده بر تهدیدها بود/ رود خروشان ملت، آمریکا را حقیر کرد

برخی از چهره های سیاسی و نمایندگان مردم در مجلس، پیرامون مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفتند: پایداری و حضور مردم در صحنه و پشتیبانی آنها از آرمان ها، پاسخی بازدارنده و متناسب به تهدیدهای یاوه گویان آمریکایی بود.
کد خبر: ۱۰۰۰۵۹۸
پاسخ انقلابی مردم، گزینه‌ای بازدارنده بر تهدیدها بود/ رود خروشان ملت، آمریکا را حقیر کرد

به گزارش خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین، نظرات برخی از چهره‌های سیاسی و وکلای ملت در مجلس پیرامون حرکت حماسی روز گذشته مردم در راهپیمایی 22 بهمن را جویا شدیم که در ادامه می‌خوانید:

وفاداری مردم و ضرورت توجه مسئولین

محمد هاشمی، عضو پیشین مجمع تشخیص مصلت نظام و برادر مرحوم آیت الله هاشمی، مشارکت میلیونی آحاد مردم در سی و هشتمین مراسم پیروزی انقلاب اسلامی را نشانه‌ای از وفاداری ملت به آرمانهای انقلاب و امام(ره)، حرکتی خودجوش برای بازدارندگی دشمنان نظام و نیز پیامی به مسئولان کشور برای خدمت رسانی بیشتر به این مردم خوب دانست.

حقارت یاوه‌گویان در مواجه با رود خروشان مردم

سید مصطفی میرسلیم، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در واکنش به حضور پرشور آحاد ملت در برگزاری جشن انقلاب گفت: مردم غیور ما همچون رود خروشانی در یوم الله 22 بهمن، کسانی را که در خارج و داخل کشور بر خلاف آن حرکت و یاوه سرایی می‌کردند به ذلت و حقارت کشاندند.

پایداری مردم به آمارنهای انقلاب و رهبری

الیاس حضرتی، چهره سیاسی، مطبوعاتی و نماینده مردم در مجلس دهم در تأیید اظهارات دیگر سیاسیون فعال در کشور با تأکید به وفاداری مردم به آرمانهای انقلاب اسلامی و حضرت امام افزود: در راهپیمایی 22 بهمن، پایداری اقشار جامعه به اهداف عالیه رهبری و نظام پس از گذشت سالها از پیروزی انقلاب به خوبی هویدا بود.

قاطع‌ترین پاسخ به تهدید و تحریم

حسن غفوری فرد، فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه گفت: ملت شریف ما در مواقع حساس اختلاف سلایق را کنار گذاشته و در دفاع از تمامیت ارضی و صیانت نظام و انقلاب خود به طور یکپارچه در صحنه حاضر می‌شوند و این قاطع‌ترین پاسخ به تهدیدهای خارجی و رژیمهای استکباری خواهد بود. جواب تحریم و فشار همانا اقتدار و مقاومت ایرانیان است که دیروز خبرگزاریهای دنیا آن را به جهانیان مخابره کردند.

پاسخ به ندای رهبری و مقابله با زورگویی آمریکا

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت در پیامی حضور یکپارچه اقشار مردم در راهپیمایی امسال را بیانگر اتحاد بین ملت ایران و در پاسخ به ندای رهبری و مقابله با زورگویی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار دانست.

طراوت انقلاب با حضور پر حجم مردم

محمد جواد جمالی، دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم حضور پر حجم مردم در یوم الله 22 بهمن را بیانگر تازگی و طراوت انقلاب دانست و گفت: بر خلاف تمام مشکلاتی که سر راه مردم وجود دارد اما این انقلاب از نگاه مردم همه ساله یک تازگی و همیشگی در خود داشته و اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی همیشه پا برجاست.

وی تصریح کرد: اعتماد و پشتیبانی مردم از نظام حتما دوستان را خوشحال و دشمنان ما همچون رییس جمهور زیاده گوی آمریکا را دچار تزلزل خواهد کرد. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مردم جواب ترامپ را در 22 بهمن خواهند داد که ما شاهد پاسخ متناسبی از سوی هموطنانمان به تهدیدهای اخیر کاخ سفید بودیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها