مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۵ آموزشگاه موسیقی در استان زنجان مجوز فعالیت دارند گفت: در سال ۹۲ تعداد کل آموزشگاه‌ های زنجان ٧ موسسه بود .
کد خبر: ۱۰۰۰۱۴۵
رشد ۱۰۰ درصدی آموزشگاه‌های موسیقی در  زنجان

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، ناصر مقدم که در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید،سخن می‌گفت با اشاره به اینکه جشنواره موسیقی آوای امید برای چهارمین سال متوالی در استان برگزار می شود، افزود: این جشنواره در راستای گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی و در دو بخش تک‌ نوازی و گروه نوازی و با حضور ۴۵۰ هنرجو بوده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۹۴ تا کنون ۷۵ گروه در استان زنجان اجرای موسیقی داشتند.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به وجود استعداد ها و پتانسیل خوب در حوزه فرهنگ و هنر در استان بر توجه به توسعه فضا های فرهنگی و هنری تاکید کرده و آن را زمینه ساز افزایش انگیزه جوانان برای حضور دراین حوزه دانست.

مقدم گفت: علیرغم این موضوع متاسفانه برخی هنرجوها برای حضور در جشنواره موسیقی آوای امید کم لطفی داشتند که این امر کم ‌لطفی به موسیقی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: وضعیت حوزه موسیقی در استان و استقبال مردم از جشنواره موسیقی را نسبت به گذشته مطلوب است ضمن این که وضعیت حوزه موسیقی در استان نسبت به گذشته بهتر و مطلوب ‌تر شده و اداره ارشاد نیز برای ارتقای موسیقی در استان برنامه ریزی و مدیریت لازم را تدوین کرده است.

مقدم با اشاره به اینکه از سال ٩٢ تا کنون، ٨ آموزشگاه به آمزشگاههای استان اضافه شده گفت: این امر نشان می دهد صدور مجوز آموزشگاههای موسیقی ۱۰۰ درصد رشد دارد.

گفتنی است؛ در چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید گروه های سنتی، کلاسیک، پاپ و آشیقی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها