دو مستند جذاب و دیدنی «ماشین های غول پیکر آلاسکا» و «مارتین لوتر کینک» آخر هفته در قالب برنامه «روزنه» شبکه چهار سیما به نمایش در می آید.
کد خبر: ۹۹۹۷۹۱
از آلاسکا تا مارتین لوتر کینگ به روایت «روزنه»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر روز ساعت 15 مجموعه مستندهای خارجی جذاب و دیدنی را در قالب برنامه "روزنه" نمایش می دهد.این واحد برای دو روز پایانی هفته 21 و 22 بهمن ماه دو مستند "ماشین های غول پیکر آلاسکا" و "مارتین لوتر کینک" را تدارک دیده است .

مستند"ماشین های غول پیکر آلاسکا" روایتی است از سه گروه با سه ماشین غول پیکرکه برای سفر یک ماهه به آلاسکا آماده می شوند. گروه اول شامل بزرگترین کشتی ماهیگیری است، گروه دوم دارای ماشین بزرگ حفاری چاه های نفتی و گروه سوم یک کشتی با واگن های پر از مواد شیمیایی است. این مستند پنجشنبه پخش می شود.

مستند "مارتین لوتر کینک" که روز جمعه به روی آنتن می رود، به بررسی زندگی و مبارزات این مرد بزرگ اختصاص دارد. مارتین لوتر کینگ از سال ۱۹۲۹ تا ۱۹۶۸ رهبر جنبش تحریم سیاهپوستان بود و به‌ عنوان یک فعال مبارزه با تبعیض نژادی در سرتا سر ایالات متحده آمریکا شهرت یافت. وی در مبارزه علیه نژادپرستی از تعالیم مهاتما گاندی پیروی می‌کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها