فرماندار شهرستان زنجان گفت: پیست تیوپ سواری پاپایی زنجان برای تیوپ سواران ساماندهی می‌شود و تیوپ‌های استاندارد در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۹۹۹۷۴۱
پیست تیوپ‌سواری در زنجان آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین از زنجان، رسول بیات گفت: پیست اسکی محصور است و مشکلی ندارد و با برنامه حرکت می‌کند اما 2 منطقه دیگر وجود دارد که نگرانی‌ها را متوجه خود کرده است. با این حال از یک سوی در پیست پاپایی زنجان شاهد نشاط و شادابی مردم و از سوی دیگر هم شاهد ایجاد ترافیک سنگین و نگرانی های مسئولان مربوطه هستیم.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ساماندهی مجدد در منطقه پاپایی افزود: 2 منطقه که به عنوان مناطق غیر ساماندهی شده و غیر برنامه ریزی شده با کارهایی که مردم انجام می دادند و هم برای خود و هم دیگران احساس خطر ایجاد می کردند، نیاز به ساماندهی دارند.

وی ادامه داد: حفظ شادابی و تقویت شادابی مردم مهم است اما جان مردم مهمتر از شادابی مردم محسوب می شود و جایی که جان مردم به خطر می افتد اولویت باید حفظ جان و سلامتی مردم باشد. در همین راستا مقرر شد بخشداری مرکزی زنجان و دهیاری پاپایی، برنامه های ساماندهی خود را اعلام کنند. در تلاش هستیم تا با ایجاد فرصت درآمدزایی در آن منطقه بخش خصوصی برای مشارکت و تامین اعتبار این برنامه وارد میدان شود.

گفتنی است؛ در روزهای برفی در منطقه پاپایی که در جنوب شهر زنجان واقع شده است، مردم از تیوپ های متعلق به تایر تراکتور برای تیوپ سواری می‌کنند. این نوع بازی هر هفته تعدادی از همشهریان را با خطر جانی مواجه می کند به گونه ای که در دوره‌ای استفاده از تیوپ غیر قانونی اعلام شد اما مردم به این موضوع توجهی نکردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها