خبرهایی درباره اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به گوش می رسید اما باشگاه پرسپولیس به سرعت آن را تکذیب کرد.
کد خبر: ۹۹۹۳۰۲
شوک بزرگ به برانکو : پرسپولیسی ها اعتصاب کردند؟! / تکذیب سریع باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، آخرین اخبار حاکی از این است که تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که چند تایی ملی پوش هم در بین آنها دیده می شود به دلیل مشکلات مالی امروز حاضر به تمرین کردند نشدند. گویا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس به دلیل دریافت نکردند مطالباتشان بسیار ناراضی هستند و نمی خواهند این وضع ادامه داشته باشد. ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بیشتر از این لحاظ است که قول و قرارهایی مساعد جهت دریافت مطالبات گرفته بودند اما چنین نشد.

گفته می شود بازیکنانی مثل محسن مسلمان، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده و... پس از حضور در ورزشگاه شهید کاظمی به برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کردند که به دلیل این مسائل و بدقولی‌های صورت‌گرفته قصد تمرین ندارند.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که به دلیل برخی مسائل از جمله بازنشستگی علی‌اکبر طاهری شنیده می‌شود که او کماکان حق امضا ندارد و به همین دلیل قادر به پرداخت مطالبات مالی پرسپولیسی‌ها نیست، هرچند که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در یکی از مصاحبه‌هایی که اخیراً انجام داده بود،‌این مسئله را رد کرد.

اما پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بازیکنان این تیم امروز (سه‌شنبه) در سالن وزنه به تمرین پرداختند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
سلام ، سایت خبری ورزشی محترم ، تا می تونی زور بزن ببینیم كجارا می گیری ، اگر قرار باشد با هر خفت وخاری به جام جهانی بریم وكی روش هرچی دلش می خواهد به مابگوید ، پس بیایید به كشور های سلطه جو به بهانه پیشرفت نیز توافق كنیم ، چه فرقی بین این دوتا هست؟می دونیم از پرسپولیس خوشتان نمی آید ، بیشتر از این هم از شما توقع نیست ، یك دلیلش هم پخش اخبار نادرست و شایعه منفی در مورد پرسپولیس است

نیازمندی ها