شبکه رادیویی تهران، در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مراسم یوم‌الله 22 بهمن را با برپایی غرفه ای جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی برای مخاطبان خود روایت و گزارش می کند.
کد خبر: ۹۹۹۲۳۲
پوشش زنده رادیو تهران در 22 بهمن

به گزارش جام جم آنلاین از رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران با تهیه ویژه برنامه «استودیو انقلاب، خیابان آزادی» به مناسبت روز 22 بهمن، به صورت مستقیم حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن ماه را پوشش می دهد.

غرفه رادیو تهران در جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی برپا می شود تا از طریق گزارش میدانی گزارشگران از سطح شهر حضور گسترده مردم در راهپیمایی را پوشش دهد.

گفت وگو با مسئولان لشگری و کشوری، صحبت با کارشناسان درباره دستاوردهای انقلاب شکوهمند ایران بخش هایی از این برنامه است.

در تعامل با مردم و مخاطبان، عکس، تصویر، فیلم و صوت‌های ارسالی شنوندگان هم جمع آوری و در عصر همان روز اسامی برگزیدگان معرفی می شود. از تمامی ظرفیت‌های سایت رادیو تهران و فضاهای پیام رسان اجتماعی برای پوشش هرچه بهتر این ایام فرخنده بهره گرفته خواهد شد.

گفت وگو با شهروندان در مسیر راهپیمایی، اجرای موسیقی های شاد و حماسی و همچنین توصیف شور حضور مردم در مسیر راهپیمایی بخش های دیگری از این ویژه برنامه است.

تهیه و تولید این برنامه بر عهده «گروه تهران و رویدادها» رادیو تهران است؛ حماد خزایی تهیه کننده، سعید بارانی گوینده و اکبر یاری و علیرضا محمدی گزارشگران، در این ویژه برنامه، شنوندگان را همراهی می کنند.

شبکه رادیویی تهران با برپایی غرفه ای جنب دانشگاه صنعتی شریف واقع در خیابان آزادی، به صورت مستقیم حماسه عظیم راهپیمایی 22 بهمن را از ساعت 9 تا 11پوشش می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها