بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها شهریور سال آینده به میزبانی استان فرهنگی کردستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۹۸۷۸۷
کردستان میزبان بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان ها

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت امور استان های رسانه ملی، استاندار کردستان با حمایت از برگزاری بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما گفت: یکی از جشنواره هایی که می تواند به معرفی کردستان و به تصویر کشیدن ظرفیت ها، توانمندی ها و پتانسیل های آن کمک کند، جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما است.

عبدالمحمد زاهدی حضور هنرمندان و فعالان فرهنگی 33 مرکز صدا و سیما از 30 استان کشور را اقدامی خوب برای ارتقاء هنر در کشور و توسعه فعالیت های صدا و سیما دانست و افزود: این جشنواره به دلیل بازتاب گسترده خود در سطح ملی، زمینه ای برای توسعه استان کردستان خواهد بود.

وی به توافق صورت گرفته با معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما برای برگزاری بیستمین دوره جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در سنندج اشاره کرد و گفت: این جشنواره شهریور ماه سال آینده به مدت سه روز با شرکت 33 مرکز استانی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری استان کردستان یک استان فرهنگی است، تصریح کرد: مطمئنم مردم کردستان با توجه به غنای فرهنگی خود نهایت همکاری را برای برگزاری مطلوب و بی نظیر این جشنواره به کار خواهند بست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها