مجموعه تلویزیونی بازگشت به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری ، از شنبه 16 بهمن ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۹۷۹۹۲
سریال «بازگشت» از امشب روی  آنتن شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، نگارش سریال تلویزیونی بازگشت در 13قسمت 40 دقیقه ای بر عهده حسین عامری و رضا بهشتی است که براساس طرحی از مرجان اشرفی‌زاده و علی اصغری نوشته شده است.

حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی، سوگل طهماسبی، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل‌آقا و نسرین نکیسا گروه بازیگران این سریال را تشکیل می دهند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است : سعید کارگردان شناخته‌شده‌ای است که بیشتر در سبک فیلم‌های مستند کار می‌کند. او پیش از این سابقه حضور در جبهه را داشته است و در دوران جنگ نامه‌ای می‌نویسد و در آن نامه اعترافی می‌کند. حالا پس از سال‌ها این نامه پیدا شده است و با آمدن آن نامه، ماجرایی‌های اتفاق می‌افتد و زندگیش دستخوش تغییرات زیادی می‌شود و حالا سعید تلاش می‌کند اشتباه گذشته‌اش را جبران کند.


این سریال تلویزیونی از شنبه 16 بهمن ماه ،هر شب از ساعت20:45 روانه آنتن می شود و باز پخش آن، روز بعد ساعت 00:30 بامداد و 9:30 صبح خواهد بود.

سایر عوامل این مجموعه از این قرارند:
مدیرتصویربرداری: ناصر کاووسی، تصویربردار: میلاد حسینی، صدابردار: مجید هاشمی‌پور، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح گریم: حسین اردستانی، برنامه‌ریز: امیر رونقی ،منشی صحنه: مریم طریقی‌نژاد و عکاس: نیما باستانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها