بازیگر دردسرهای عظیم گفت: هیچ وقت نمی شود گرفتن سیمرغ را پیش بینی کرد. من همه کارهایم را دوست داشته ام و در آن لحظه بهترین کارم را ارائه داده ام و در حال حاضر ماجرای نیمروز بهترین بازی من در سینماست.
کد خبر: ۹۹۷۹۴۰
سیمرغ گرفتن پیش بینی ناپذیر است/ «ماجرای نیمروز» بهترین بازی من بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، جواد عزتی بازیگر فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" درباره حضور خود در فیلم "ماجرای نیمروز" گفت: فیلم اثر بسیار سخت و قابل توجهی است. من بعد از دیدن فیلم خیلی از حضور در آن راضی بودم.

وی درخصوص شانس این فیلم برای کسب سیمرغ افزود: این فیلم شانس بسیار بسیار بالایی دارد . اگر مثبت و منصفانه داوری شود می توان "ماجرای نیمروز" را نامزد کسب سیمرغ در اکثر بخش ها دانست چون در خیلی از بخش ها حرف های زیادی بر گفتن دارد.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" علت رجعت بازیگران کمدی به سینمای جدی را اینگونه توصیف کرد: خود من دو سوم آثارم فیلم های جدی است و دوست دارم بیشتر از این هم کمدی کار کنم اما کمدی هیچ وقت جدی گرفته نمی شود و مثلاً در جشنواره نگاه مثبتی به آثار کمدی نمی شود.

عزتی در خصوص شانس کسب سیمرغ بلورین برای این فیلم خاطرنشان کرد: هیچ وقت نمی توان پیش بینی کرد. من همیشه بعد از بازی در هر فیلم آن را بهترین می دانستم و در حال حاضر معتقدم این فیلم بهترین بازی من تاکنون بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها