حجت الاسلام و المسلمین سیدمصطفی حقی گفت: حکم قصاص مرد جوانی که همسرش را در خیابان و جلوی چشم مردم به قتل رسانده بود، تأیید شد.
کد خبر: ۹۹۷۹۳۴
قصاص مردی که زنش را جلوی چشم مردم کشت

به گزارش جام جم آنلاین، حجت الاسلام حقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان در گفت وگو با میزان بیان کرد: حکم قصاص مرد جوانی که همسرش را در خیابان و جلوی چشم مردم به قتل رسانده بود، تأیید شد.

وی تشریح کرد: در تاریخ 18 آذرماه سال 93، (پ-الف) به قتل عمدی مرحومه (ف-ج) همسرش با ضربات چاقو در وسط چهارراه تابلوی گرگان در انظار عمومی متهم شد.

حجت الاسلام حقی افزود: متهم پرونده در شعبه دوم دادگاه کیفری استان گلستان به قصاص نفس محکوم شد و پس از تجدید نظر خواهی در شعبه 24 دیوان عالی کشور منتهی به قطعیت رای و اجرا شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان اضافه کرد: پرونده جهت اجرا به اجرای احکام ارسال شده است که پس از تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم رای به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
واقعا" شرم آوره و زیبنده نظام نیست نیاز به یك آسیب شناسی جدی دارد البته ایشان باید بدون فوت وقت اعدام شود تا بازدارنده باشد نگرش ما به نظام خانواده و عدم الگو برداری از نظامات موفق دنیا
عباس از اراك
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
یكی ازون منفیارو من دادم.خواستم در جریان باشی

نیازمندی ها