در گفتگوی جام جم آنلاین با فرماندار قشم مطرح شد؛

رفع محرومیت، نیازمند به اشتغال پایدار است

فرماندار شهرستان قشم با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار در رفع محرومیت‌ از نقش بسزایی برخوردار است، بر ضرورت ارائه تسهیلات اشتغال زا در منطقه تأکید کرد.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۶
رفع محرومیت، نیازمند به اشتغال پایدار است

" علیرضا نصری" در حاشیه نشست شورای اداری کمیته امداد شهرستان قشم با حضور پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در خصوص اهتمام به امر محرومیت زدایی منطقه به جام جم آنلاین گفت: قشم هموطنانی نجیب، قانع و مردمی همیشه در صحنه دارد که به رغم برخی کاستی‎ها و محرومیت‎ها، همواره از شرایط خود راضی بوده و این رضایت تنها دارایی آنهاست.

این مقام مسئول با اشاره به خدمت رسانی کمیته امداد حضرت امام(ره) به اقشار محروم شهرستان و تقدیر از خدمات شایان این نهاد انقلابی، ابراز امیداواری کرد: دفتر مستقر کمیته امداد در شهرستان قشم با اختیارات کامل بتواند در حوزه های گوناگون فقرزدایی مردم؛ کانونی برای خیر و برکت باشد.

وی هزینه‌ بالای عمرانی در بخش احداث مسکن را از دغدغه‎های بزرگ مردم این شهرستان برشمرد و در ادامه تصریح کرد: رویکرد فعلی در جزیره قشم اسکان و تمرکز جمعیت در آن بوده، لیکن مخارج هنگفت ساخت و ساز این مهم را با مشکلات فراوانی همراه کرده است.

نصری با تأکید بر لزوم هدایت تسهیلات کمیته امداد امام (ره) به سمت اشتغال پایدار و ساخت مسکن افزود: با تحقق چنین رویکردی بطور قطع گام بزرگی در محرومیت زدایی برداشته شده و بیشتر معضلات شهرستان قشم مرتفع می‎شود.

در همین راستا فرماندار قشم خاطر نشان کرد: امروز در این منطقه بمنظور تسهیل در مسیر برای ساخت و ساز مسکن معافیت‎های انشعابات آب و برق لحاظ می‌گردد، با این حال همچنان نیازمند تمرکز بیشتر تسهیلات در این حوزه هستیم.

وی با اشاره به دیگر نیاز مددجویان و جوانان این شهرستان یعنی کسب و کار هم گفت: ایجاد اشتغال پایدار توانمندی سازی خانواده مددجو و خروج تدریجی آنها از چتر حمایتی کمیته را به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها