سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه این تیم به دنبال جذب یک مهاجم است، گفت: بعد از گلزنی به فولاد تیم ما تحت فشار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۹۷۵۶۳
فرکی: به خرافات برای بردهایم اعتقاد ندارم

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حسین فرکی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد گفت: روز گذشته گفته بودم که به خاطر انگیزه دو تیم، این مسابقه تماشایی خواهد شد. ما برای رفتن به سمت بالای جدول به برد در این مسابقه نیاز داشتیم. کار سختی هم برابر فولاد داشتیم.

وی افزود: ما دو برد به دست آورده بودیم و اصرار داشتیم امروز سومین برد متوالی را به دست آوریم تا هویت تیمی را به دست آوریم. ما مدتها از این بابت اذیت شده بودیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: ما در نیمه دوم شروع خوبی داشتیم تا به گل رسیدیم. تا آن موقع عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم ولی بعد از گل، استرس و فشار روی تیم ما حاکم شد. این باعث شد تا فولاد موقعیت سازی کند و حتی توپ را به تیرک ما بزند. یکی دو بار هم بازیکنان ما توپ را از دروازه در آوردند. البته ما هم ضد حملاتی داشتیم ولی خستگی بازیکنان اجازه نداد به گل دوم برسیم.

فرکی با اشاره به تیم فولاد گفت: حس خوبی از رویارویی با فولاد دارم. خاطرات خوبی با این تیم داشته ام و سعی کردیم پذیرایی خوبی از آنها داشته باشیم. دست سعداوی سرمربی فولاد هم بسته است. آنها امروز دو بازیکن اصلی خود را نداشتند.

وی تصریح کرد: سعداوی مربی اخلاق مداری است که هفته گذشته کارش را دیدیم. این نیاز فوتبال ما است یعنی مربیانی که شخصیت بالایی را به فوتبال بدهند. سعداوی یکی از همین مربیان است.

سرمربی سایپا درباره موقعیت های زیادی که تیمش از دست می دهد، یادآور شد: بازیکنان ما در خط حمله تلاش زیادی انجام می دهند ولی موقعیتهایمان از دست می رود. این ضعف در کل لیگ و فوتبال ایران وجود دارد. تیم ما موقعیت را خلق می کند ولی دقت لازم را در گلزنی نداریم. الان هم دنبال جذب یک مهاجم هستیم و باید ببینیم می توانیم این مهاجم را جذب کنیم یا خیر. یک جای خالی در لیستمان وجود دارد و می توانیم از این سهمیه استفاده کنیم. در این مدت هم شخصا خیلی وقت گذاشتم که در این پست اشتباهی صورت نگیرد و بازیکنی بگیریم که گلزنی کند.

فرکی افزود: لذت برد وقتی بیشتر می شود که بیش از یک گل زده بشود.

سرمربی سایپا با بیان اینکه از خریدهای سایپا راضی است، گفت: حامد لک در بازی قبل و این بازی موقعیت هایی را از حریفان گرفت و باعث شد به پیروزی برسیم. همچنین پورقاز مدافع ملی پوش ماست که نظم خوبی به خط دفاعی داده. محمدرضا خلعتبری هم بازیکنی است که در این چند بازی پرتلاش و با انگیزه در جهت تیم کار می کند. ایوب کلانتری هم بازیکن تاثیرگذاری بوده که به ما کمک می کند.

فرکی درباره اینکه چرا انتقال لطفی به فولاد قطعی نشد؟ گفت: دیروز با سعداوی صحبت کردم و او اعلام نیاز کرد ولی گویا به توافقات مالی دست نیافتند. فعلا لطفی بازیکن ماست و به تمرینات تیم بر می گردد.

سرمربی سایپا درباره اینکه بعد از درست شدن آشیانه برای پرندگان در باشگاه سایپا روند سایپا رو به رشد بوده و آیا به این خرافات اعتقاد دارد؟ گفت: به این مسائل توجه و اعتقاد ندارم. ما هوای پرنده ها را همه جا داریم!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها