وقتی حسین تمام خانه‌اش را مجهز به دوربین مداربسته کرد، به روزهای پایان زندگی مشترکش با پونه نزدیک‌تر شد. این دوربین مداربسته برای حسین و پونه آنقدر دردسرساز شد که آنها بعد از 8 سال زندگی مشترک راهی دادگاه خانواده شدند تا برای همیشه از هم جدا شوند.
کد خبر: ۹۹۷۵۵۳
دوربین مداربسته زندگی زوج جوان را به‌هم ریخت

پونه که نصب این دوربین را توهینی به خودش تلقی می‌کرد، با اصرار از حسین خواست تا آن را بردارد، ولی وقتی دید حسین همچنان به نصب دوربین در خانه اصرار دارد در نهایت جنجالی به پا کرد که به درخواست طلاق در دادگاه خانواده ختم شد.

زن جوان وقتی در مقابل قاضی دادگاه خانواده قرار گرفت درباره زندگی‌اش چنین گفت: من و حسین 8 سالی می شود که با هم ازدواج کرده‌ایم. در این مدت مشکلی با هم نداشتیم. همیشه اعتماد برایمان مهم‌ترین مساله بود. چند سالی گذشت تا این که چند وقت پیش حسین به خانه آمد و دیدم چند نفر همراهش هستند. وقتی سوال کردم او گفت که می‌خواهد دوربین مداربسته در خانه‌مان نصب کند. خیلی تعجب کردم. حسین دوربین را در تمام نقاط خانه‌مان نصب کرد و گفت که از محل کارش می‌تواند هر روز خانه را ببیند و بررسی کند. خیلی ناراحت شدم. احساس کردم حسین به من توهین می‌کند. از صبح تا شب فقط من در خانه هستم و کس دیگری نیست. فکر کردم حتما او به من اعتماد ندارد که این کار را کرده است. الان دو ماهی می شود که دوربین در خانه‌مان است. احساس بدی دارم. اصلا نمی‌توانم در آن خانه بمانم. هر چه هم از حسین خواستم دوربین‌ها را بردارد فایده‌ای نداشت و او قبول نمی‌کند. می‌گوید باید این دوربین در خانه بماند. مگر شوهرم بعد از هشت سال زندگی به من اعتماد ندارد که حالا با یک دوربین می‌خواهد تمام کارهای مرا بررسی کند. برای همین وقتی دیدم او حاضر نیست دوربین را از خانه بردارد احساس می‌کنم دیگر به من اعتماد ندارد. دو ماه است هر روز و هر شب سر این ماجرا با هم درگیر هستیم و زندگی ما به جهنم تبدیل شده؛ برای همین تصمیم به جدایی گرفتیم.

در ادامه شوهر این زن نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من تنها برای این که به تجهیزات خانه‌ام اضافه کنم آن دوربین را خریدم. ما هشت سال کنار هم زندگی کردیم و هیچ وقت به هم بی‌اعتماد نبودیم. در این مدت هیچ وقت حرفی نزدم یا کاری نکردم که نشان از بی‌اعتمادی من به پونه باشد، اما او این موضوع را بهانه کرده و هر شب دعوا به راه می‌اندازد. اگر خانه‌مان دوربین داشته باشد خیالمان راحت‌تر است و با آرامش به مسافرت می‌رویم. خانه امن‌تر است و اتفاق بدی نمی‌افتد. من تنها به این جنبه موضوع نگاه کردم و دوربین را خریدم، ولی پونه فکر می‌کند به او بی‌اعتماد هستم. من هم از این همه درگیری خسته شده و می‌خواهم جدا شوم.

در پایان نیز قاضی وقتی نتوانست این زوج را از جدایی منصرف کند، رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

سیما فراهانی

ضمیمه تپش جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۶
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
تو كه راست میگی
نوذر
United Kingdom
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
بیچاره زن..... از ضبط شدن تصاویرش در حالتهای نامانوس در هنگام راحتی و تنهایی ناراحت است......انسان در بعضی حالات و در زمانهای تنهایی یا در مواقع خصوصی دوست ندارد مورد ضبط و باز بینی دیگران قرار گیرد.....تنها كسی كه انسان را حق دارد همیشه ببیند خداوند متعال است و لا غیر....
متخصص امنیت
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
بنده خدا ! با دوربین امنیت خانه حفظ نمی شود . با این كار مهمانها هم احساس ناامنی می كنند . اگرهم دزد بیاید دوربین واطلاعات را با هم می برد . به جای این كار سیستم دزدگیر نصب كن كه اطلاعات تصویری ندارد . دوربین های مدار بسته برای اماكن تجاری و مكانهای خاص مناسب است نه منازل .! این كار اشتباه است وبعضی ها متاسفانه در داخل منازل مسكونی دوربین مدار بسته نصب می كنند .
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
اگه قرار به دوربین مدار بسته باشه باید یه دوربینی اختراع بشه كه به لباسهای آقایون نصب كنی تا حداقل درطول شبانه روز صدمورد خیانت ازشون كشف كنی. كار خوبی كردی ازش طلاق گرفتی كسی كه به دیگران شك میكنه بخاطر این هست كه خودش گندی زده وفكر میكنه لابد طرف مقابلش هم اینطوریه !
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
این همه راه برای برقراری امنیت و جلوگیری از دزدی و موارد مشابه برای خونه ، كارگذاشتن دوربین توی خونه و ضبط كردن تمام اتفاقاتی كه توی خونه اتفاق میفته اونم وقتی كه میدونی همسرت خونه هست ، خب طبیعتا زیاد حركت جالبی نیست برای یك زن (یا هر كسی) كه توی خونه ست معمولا! آدم توی خونه خودشم راحت نباشه كه دیگه اونجا خونه نیست ...
بنظرم آقاهه یه مشكل دیگه ای داره كه به بی اعتمادی خیلی نزدیك تره و اگه واقعا داره راست میگه و هدفش این نبوده و اعتماد به خانومش داشته قبل از اینكار حتما باید باهاش مشورت میكرد و موافقت خانومشو میگرفت !
در هر صورت چه جدا بشن چه نشن باید با روانشناس و شاید روانپزشك مراجعه كنن! مخصوصا آقا
جای تاسف داره
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
اصل پایداری یك خانواده اعتماد است
سعدی سرافراز
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
من سرافراز هستم از تهران،
به نظر من طلاق بهترین راهكار است در این موارد. زن یا مرد هیچ نیازی نیست همدیگر را اینقدر تحمل كنند. به وعده و وعیدهای پسر و دختر در بدو ازدواج كه توجه كنیم متوجه می شویم خیلی از اینها بر اثر فشار هورمونهای درونی و شور هیجانی مقرر می گردد و چند سال بعد كه زندگی زمخت می شود همه آنها به فراموشی سپرده می شود و این اختلافات در همه خانواده ها وجود دارد. تعداد بسیار اندكی در ناز و نعمت فراوان تا زمان پیری خوب و استاندارد زندگی می كنند و این بدلیل وضعیت اقتصادی و فرهنگی و تربیتی نسبتا خوبی است كه داشته اند.
طلاق و همسر گزینی موقت را به همه بسیار توصیه می كنم و در صورتیكه زوجین بعد از هفت سال به مشكل و اختلاف حادی برخورد نكنند می توانند قویا بچه دار شوند و خود را متاهل واقعی فرض كنند. این ایده من است. من متاهل هستم و دارای یك فرزند دختر ولی هم من و هم همسرم در كنار هم و برای تنها دختر دلبندمان می سوزیم و می سازیم. بعد از یازده سال زندگی مشترك هر دو به نتیجه فوق رسیدیدم.
سر شما را درد نمیاورم. برای تك تك جوانان پر هیجان و خوش فكر و خوش خیال وطنم و جوانان دنیا آرزوی زندگی سالم و مفرحی دارم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
اینجا ایرانه . بنظر من باید سطح توقع زن و مرد با هم بیاد پایین تا كمی اوضاع بهتر شو. انصافا خانمها ناشكر هستند..
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۷
۰
۰
شك پایه زندگی را ویران میكند . شك آتش به خرمن سعادت و تفاهم زوجین میزند. كاش این آقای بزرگوار اول با همسرش مشورت میكرد . هیچ فردی دوست ندارد تمام وقت زیر دوربین باشد و تمام كارهایش چك شود.
آیدا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
به نظرم آقا دچار بیماری شیزوفرنی هست نوعی توهم كه حتی شهامت ابراز این را ندارد كه به همسرش بگوید مشكوكم بهت .علت این شك از روی توهم بیماریست طلاق تنها و بهترین راه نجات از شر همیچین زندانبانی هست خیلی بده تو خونه خودت زندانی همسرت باشی
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
بهترین راه حل رو راستی هست كه خیلی از انسانها ندارند.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
دقیقا با شما موافقم خدا شفا بده خونشو با فروشگاه اشتباه گرفته بیچاره
مریم
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
۰
۰
سلام طلاق بدترین كار است مرد خانه اشتباه بزرگی كرده كه برای داخل خانه دوربین گذاشته چرا كه اگر گوشی دزدیده شود وبا مهمان زن در آن خانه باشد ومهمانی زنانه بوده وكسی جرات نمی كند روسری در بیاورد ودلایل بیشمار دیگری كه این عمل را رد می كند ودیگرخانواده ها مایل نیستند به آن خانه بیایند وخیلی دلایل دیگر.راه حل آقای محترم سریع دوربینها را به بیرون خانه منتقل كنید وآرامش را به زندگیتان بر گردانید. در ضمن با اینكار مردم پشت سر خانم شما حرف می زنند لطفا زندگیتان را حفظ كنید خدا كمكتان كند زندگی زیباست
سحر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
۰
۰
خاك تو سر یه همچین مردای هرزه و عقده ای
مریم
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
۰
۰
چه خوب دوربین باشه خونه آدم احساس امنیت میكنه منم به این جنبه اش نگاه كردم دیگه دنبال بهونه بوده برای پایان زندگی اگه مرد بی اعتماد بود یواشكی دوربین میذاشت نه آشكارا
ز
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
نادان اگر اعتماد داشت تو راهرو می گذاشت یا ورودی خونه، نه توی هر اتاق و هر جایی...
چرا الكی تهمت می زنید...
هر كس حتی با جنبه ترین ها هم از اینكه هر لحظه رصد بشوند احساس نا امنی می كنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها