معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد

آغاز پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور از آغاز پذیرش و ثبت نام خواهران علاقه مند برای تحصیل حوزوی در سالروز ولادت حضرت زینب(س) خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۲۰۴
آغاز پذیرش سراسری حوزه‌های علمیه خواهران

به گزارش جام جم آنلاین،‌ محمود خالقی گفت: ثبت نام از 15 بهمن ماه آغاز و 10 اسفند ادامه خواهد داشت، متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به مدارس علمیه به صورت حضوری مراجعه نموده یا از طریق سایت www.whc.ir اقدام به نام‌نویسی کنند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: نظام آموزشی حوزه خواهران دارای سه سطح 2، 3 و 4 می‌باشد. پذیرش سطح 2 از داوطلبان دارای مدرک دیپلم و سیکل صورت می‌پذیرد. پذیرش سطح سه از سطح دو و پذیرش سطح چهار از سطح سه می‌باشد.

وی افزود: 394 مدرسه علمیه خواهران در سطح دو در سطح کشور مشغول به فعالیت می‌باشند که پذیرش آن بدون آزمون کتبی و بصورت مصاحبه شفاهی و بررسی وضعیت داوطلبان صورت میپذیرد. شیوه‌های تحصیل در این سطح به دو صورت حضوری (تمام وقت) و نیمه‌حضوری( پاره وقت) می‌باشد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خاطرنشان ساخت: 57 مدرسه سطح سه در سطح کشور وجود دارد که پذیرش آن بصورت آزمون کتبی ورودی و مصاحبه علمی و رفتاری از متقاضیان برگزار می‌گردد. شیوه‌های تحصیل در این سطح به صورت حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری می‌باشد.

خالقی تاکید کرد: 11 مدرسه سطح چهار در هفت استان مشغول فعالیت می‌باشند. پذیرش این سطح به صورت آزمون کتبی و مصاحبه علمی اخلاقی صورت می‌گیرد. سطح چهار حوزه‌های علمیه خواهران تنها به صورت حضوری در مدارس مربوطه برگزار می‌گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها