در جهت گسترش فرهنگ گردشگری و فراهم آوردن امکانات سفر برای مسافرین و زائرین هم چنبن بالا بردن توان اقشار مختلف جامعه برای سفر و گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری دست به اقداماتی در این زمینه زده است.
کد خبر: ۹۹۵۸۴۸
تخفیف 50 درصدی رزرو اینترنتی هتل آپارتمان مشهد

ازجمله تاسیس هتل آپارتمان مشهد و هتل های مشهد در این شهر زیارتی بوده است.

نظر به اینکه روزانه با گسترش ارتباطات و گسترش شبکه های اینترنت در سراسر نقاط ایران این روزها تقریبا تمام اقشار جامعه به این شبکه دسترسی پیدا کرده اند این شبکه به یکی از راه های گسترش فرهنگ گردشگری و کمک به کم هزینه بودن سفر تبدیل گردیده است.

و اما سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با به کارگیری این فضا و تاسیس سایت های گردشگری گام بلند در این راه برداشته است . از جمله اینکه مسافرین می توانند قبل از سفر مکان هدف خود را انتخاب و با عوارض طبیعی و سازه های تفریحی و . . . نقاط قابل توجه سفر اشنایی پیدا کنند و زمان کمتری در جهت کشف این نقاط در سفر از دست بدهند که این خود مسبب افزایش راندمان زمان سفر می گردد.

و اما راه دیگر...

با تاسیس سامانه رزرواسیون آنلاین هتل آپارتمان های مشهد و هتل های مشهد که به اختصار از آن تحت عنوان سامانه رزرواسیون آی آر هتل یاد خواهیم کرد گام نوینی در جهت حذف واسطه ها و واسطه گری ها در این فضا برداشته شده است . با رزرو هتل مشهد از طریق سامانه آی آر هتل علاوه بر از بین رفتن کمیسیون واسطه ها شما می توانید از تخفیف ها و آفرهای هتل آپارتمان ها و هتل ها به خصوص هتل تهران مشهد بهره مند گردید . از طرفی با رسیدن به مقصد مدت زمانی را جهت پیدا کردن مکان اقامت از دست نخواهید داد و همچنین با حذف مسافرگیرها از امنیت بالاتری برخوردار خواهید شد.

اما سامانه آی آر هتل گام نوینی در رزرو هتل مشهد محسوب می گردد و بنیان گذار سبک نوینی از فعالیت ها در زمینه گردشگری شده است . امیدواریم که با به بهره مندی از ایده های جدید فعالیت های موثرتری برای امر گردشگری و سفر برداشته شود تا رفاه و آسایش بیشتری برای هم میهنانمان فراهم آوریم.

همچنین این افتخار را داریم که از نظرات مسافرین و زائرین گران قدر در جهت بهبود کیفیت در زمینه خدمت رسانی به زائرین حرم امام رضا ع استفاده کرده و موجبات اسایش و رفاه و سلامت شما عزیزان و هم وطنان گران قدر را فراهم آوریم.

با مراجعه به سایت آِی آر هتل به آدرس www.irhotelbooking.ir و با تماس با همکاران ما در روابط عمومی می توانید نقطه نظرات خود را به آن ها در جهت بهبود کیفیت عملکرد بگویید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها