روزنامه گل نوشت: مهدی تاج بعد از دو هفته سکوت در حالی به شبکه خبر رفت که پیش از این، از این شبکه و برنامه داوود عابدی به‌شدت انتقاد کرده بود چرا که برخلاف میل او همه کارشناسان این برنامه از رفتارهای کارلوس کی‌روش به‌شدت انتقاد کرده بودند.
کد خبر: ۹۹۵۳۰۲
ترس از هواداران پرسپولیس / کی‌روش از خانه بیرون نمی‌آید!

به گزارش جام جم آنلاین ، تاج در این برنامه پاسخی دوپهلو درخصوص حضور کی‌روش در ایران داد چرا که خود رییس فدراسیون هم بهتر از هر کسی می‌داند که کی‌روش تازه به ایران آمده. بعد از آنکه خبر نبودن کی‌روش در ایران رسانه‌ای شد، آن هم در شرایطی که تاج در مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود که سه‌جلسه با کی‌روش در دفترش و آکادمی فوتبال گذاشته است. در حالی که کی‌روش در آن مقطع زمانی در امارات بود.

چهارشنبه هفته گذشته کی‌روش بدون سر و صدا وارد ایران می‌شود و به آپارتمانش در برجی واقع در سعادت‌آباد می‌رود. طی چند روز اخیر کی‌روش پایش را از خانه بیرون نگذاشته و حتی حاضر نشده برای جلسه به فدراسیون فوتبال برود. او حتی برگزاری جلسه در دفتر خصوصی تاج را هم نپذیرفته و آنطور که شنیده می‌شود، نداشتن امنیت از سوی هواداران پرسپولیس را بهانه‌ای برای این خانه‌نشینی عنوان کرده است. از دور و اطراف این مرد پرتغالی خبر می‌رسد که او به‌خاطر اینکه می‌ترسد پرسپولیسی‌‌ها به او واکنش تند نشان دهند، از منزل بیرون نمی‌آید و یا حداقل این بهانه را آورده.

در قرارداد کی‌روش سه‌بند برای فسخ قرارداد قرار داده شده است. اگر سرمربی تیم‌ملی بنا به هر دلیل شخصی و بدون استدلال قابل قبول از این سمت کناره‌گیری کند، می‌بایست یک سال غرامت بپردازد که رقم این یکسال 1.5 میلیون دلار است. در بند دوم این قرارداد آورده شده اگر فدراسیون به هر دلیلی بخواهد کی‌روش را بدون استدلال و دلیل نامشخصی اخراج کند، باید بابت یکسال، 1.5 میلیون دلار دریافت کند و بند سوم توافق طرفین برای جدایی در نظر گرفته شده تا لحظه‌ حضورش در این سمت پولش را دریافت می‌کند. کی‌روش با حبس کردن خود در خانه و پاسخ ندادن به مراجعه‌کنندگانش که اغلب از دوستان و دستیاران وی در تیم‌ملی هستند، جو بدی را در فدراسیون به‌وجود آورده به طوری که تاج و دیگر اصفهانی‌های فدراسیون فوتبال نمی‌دانند او چه نقشه‌ای در سر دارد.

پیش از این شایعه شده بود که از امارات پیشنهاد دارد اما یک منبع آگاه در فدراسیون مدعی شد اصلا چنین چیزی نیست و او چنین پیشنهادی ندارد: «یوسف سرکال رییس پلیس فرودگاه دوبی و رییس سابق فدراسیون امارات با اینکه در زمان سرمربیگری کی‌روش در تیم‌ملی امارات رییس فدراسیون بود و او را اخراج کرد، اما رابطه دوستانه‌ای با او دارد و از آنجایی که اماراتی‌ها به لحاظ سیاسی با ایران دچار تنش شده‌اند، این جو را یوسف سرکال برای کی‌روش به راه انداخته که از امارات پیشنهاد دارد. او حتی از آفریقای جنوبی هم پیشنهاد جدی ندارد چرا که سرمربی آفریقای جنوبی قراردادی سه‌ساله با فدراسیون این کشور امضا کرده است و چون کی‌روش با آنها رابطه دوستانه دارد، به توصیه خودش هرچند وقت یک بار در رسانه‌های کشور آفریقای جنوبی از او به عنوان سرمربی تیم‌ملی آفریقای جنوبی اسم می‌برند.»

این منبع آگاه با بیان این مطالب از جو بد فدراسیون فوتبال خبر داد و اینکه تاج از رفتارهای کی‌روش سردرگم است و حتی نمی‌داند با او چه کار کند. به‌طوری که اسلامیان و ساکت هم به رییس فدراسیون و همشهری‌شان توصیه کرده‌اند که قید کی‌روش را بزند تا بیش از این وجاهت‌اش زیر سوال نرود. حال باید صبر کرد و دید کی‌روش چه زمانی در انظار عمومی خودش را آفتابی می‌کند؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها