فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رزمایش بزرگ پدافندی نیروی هوافضای سپاه با بکارگیری انواع سامانه‌های موشکی و راداری بومی در آینده نزدیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۴۹۱۵
بکارگیری سامانه‌های موشکی و راداری در رزمایش سپاه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، سردار امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در یادواره 1600 شهید، 22 سردار شهید و 5 شهید مدافع حرم شهرستان سبزوار، گفت: این مراسم برای گرامیداشت یاد شهدا است ولی مسئله مهمتر عمل کردن به راه شهدا، وصایای شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است. این وفاداری و بیعت با شهدا و مقام معظم رهبری نیاز به آگاهی، شناخت راه و عمل به تکالیف دارد و اگر راه را خوب نشناسیم و به تکالیف خوب عمل نکنیم، از خون شهدا به درستی پاسداری نکرده‌ایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز هر قشر و گروه سیاسی بر این باور است و ما هم بارها آن را شنیده‌ایم که مشکل اقتصاد کشور با تولید حل می‌شود، اظهار داشت: پس چرا به استقبال کالاهای خارجی با ذوق‌زدگی تمام که باعث تحقیر ملت ایران می‌شود، می‌رویم. ما منکر خرید کالای خارجی نسیتیم، آنچه که تولید نمی‌شود و نیاز کشور است را باید بخریم اما این ذوق‌زدگی و استقبال آنچنانی در مقابل دیدگان غرب هم معنا ندارد. چرا با این کار، غرور ملت را جریحه‌دار می‌کنید. به عنوان کهنه سرباز به این نگاه اعتراض داریم و ما می‌‌گوییم از کارهای جوانان داخل کشور باید تجلیل شود.

سردار حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در آینده نزدیک رزمایش بزرگ پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه را برگزار می‌کنیم که در این رزمایش، تقریبا از تمام سامانه‌های پدافندی اعم از راداری، فرماندهی و مرکز کنترل و تجهیزات موشکی زمین به هوای ایرانی که توسط همین متخصصان نخبه کشور ساخته شده، استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: از این دست کارها که توسط جوانان ایرانی انجام شده باشد، الی ماشاالله وجود دارد و اگر قرار بود روزی را برای شکرگذاری اختصاص دهیم، روز خودکفایی در حوزه پدافند را انتخاب می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: کارها در حوزه پدافند صدها برابر سخت‌تر از حوزه موشک‌های زمین به زمین و فناوری پهپادها است.

در پایان این مراسم، سردار حاجی زاده ضمن گرامیداشت شهدای آتش نشان پلاسکو در تهران خاطرنشان کرد: مردم صحنه‌های زیبایی از همدلی را در آن ماجرا نشان دادند و با آسیب‌دیدگان همدلی کردند، اینها مانند ایثارهای زمان جنگ بود که مردم از خود نشان دادند و مردم کاملا پای کار هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها