مجموعه تلویزیونی«روبه راهم کن» در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای با مشارکت معاونت پژوهشی وآموزشی سازمان تبلیغات اسلامی برای شبکه یک سیما در استان مازندران شهرستان سواد کوه درحال تولید است.
کد خبر: ۹۹۴۳۳۹
تولید سریال رو به راهم کن از نیمه گذشت +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه یک، به گفته حمید نوبهار تهیه کننده رو به راهم کن، تمام داستان این مجموعه در استان مازندران می گذرد و تاکنون حدود 50 درصد از تصویربردرای آن انجام شده است.

وی افزود: تصویربرداری رو به راهم کن تا یک ماه آینده به اتمام می رسد و البته کار تدوین نیز تا 10 روز آینده شروع خواهد شد. ضمن این که تلاش می‌کنیم در اسفند ماه سریال به پخش برسد البته زمان پخش به شبکه هم بستگی دارد اما زمانی که ما در نظر گرفته‌ایم در اسفند و یا نیمه دوم فرودین سال آینده خواهد بود.

سریال رو به راهم کن ، قصه زندگی زن و شوهری را روایت می کندکه زن در حوزه کشاورزی و زیست شناسی نیاز به تحقیقات دارد و باید به استان مازندران سفر کند، همسراوکه استاد جامعه شناسی است او را در این سفر همراهی می‌کند که در آنجا اتفاقاتی که پیرامون سبک زندگی است رخ می دهد.

سولماز حصاری، ژاله درستکار،‌ فرهاد بشارتی، سیامک اشعریون، غلامرضا اوصانلو، سیدجواد زیتونی، سپیده عنایت، مسعود براتی، حسین پرستار،‌ محمد محمد نژاد، محمد عمونژاد، رضا اسماعیلی، محمد زمانی، سهیل رضایی،‌ محمد ابراهیمی، هستی نیک طلب از بازیگران این سریال هستند.

سایر عوامل مجموعه «روبه راهم کن» عبارتند از:کارگردان هانی اکبری، تهیه کننده حمید نوبهار، نویسنده حسن مشگلاتی، مشاور کارگردان و برنامه ریز سعید جلیلی، مدیرتولید حسین کریمی، مدیرتصویربرداری یوسف شهیدی فر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها