نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری با حضور پرشور خیرین و مدیران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۹۳۹۴۳
خیز بلند خیرین سلامت شهرستان ری در گام اول

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، در این مجمع که شب گذشته در مجتمع پذیرایی توسکا برپا شد، خیرین شهرستان ری با اهدای بیش از 70 میلیارد ریال اعتبار به خرید، ساخت، تجهیز مراکز درمانی و پایگاههای حوزه سلامت این شهرستان همت گماردند.

دکتر هدایت الله جمالی پور، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با قدردانی از مجموعه خیرین این شهرستان، سلامتی را نعمت الهی دانست و با تاکید بر حفظ این موهبت الهی گفت: خدواند متعال به هر فرد یا نهادی سعادت کمک و انفاق را اعطاء نمی کند و حرکت خیرین در کارهای خیر، علاوه بر رضایت مندی و رفاه مردم، خشنودی خداوند را نیز به همراه دارد.

وی خیرخواهی و انفاق را از جمله ضروریات جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: جامعه امروز ما نیاز به خیرخواهی دارد و همه باید درحد توان به تحقق این موضوع کمک کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری، امام جمعه حسن آباد نیز در این مراسم با قدردانی از برپاکنندگان این مراسم به بیان برخی از روایات و احادیث پرداخت و گفت: بر اساس دین مبین اسلام و همچنین آموزه های دینی باید با جان و مال خود به کمک به نیازمندان کمک کنیم و مطمین باشیم که این کمک ها به هر نوعی که باشد در پیشگاه خداوند متعال بدون اجر باقی نمی ماند.

دکتر توانا، رییس مجمع خیرین سلامت استان تهران نیز با اظهار خرسندی از شگل گیری این مجمع، برپایی اولین همایش خیرین سلامت شهرستان ری را در سطح شهرستان های استان تهران بی نظیر عنوان کرد و از آمادگی مجمع استان تهران در تخصیص اعتبار به شهرستان ری در راستای نوسازی پایگاههای بهداشتی و بویژه مراکر اورژانس شهرستان ری خبر داد.

دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نیز در این مراسم، هدف از تشکیل مجمع خیرین سلامت این شهرستان را یکپارچه سازی خیرین، جلب مشارکت و مدیریت کمک های مردمی در جهت ارتقا و بهبود وضعیت بهداشت و درمان شهرستان عنوان کرد.

وی گفت: مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان، بخشداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها، ائمه جمعه و جماعت، صنعتگران، اهالی رسانه، هنرمندان و جمع کثیری از معتمدین و خیرین سلامت شهرستان در مجمع خیرین سلامت شهرستان حضور پیدا کرده اند تا هرکدام به نحوی در راستای تحقق اهداف مجمع یاری رسان باشند.

این گزارش حاکیست در نخستین مجمع خیرین سلامت شهرستان ری که معاونین فرماندار، بخشداران، دادستان عمومی و انقلاب، شهرداران منطقه 20 و حسن آباد، روسای ادارات ،اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی،ورزشکاران،هنرمندان،پزشکان، خبرنگاران،دهیاران و گروههای مختلف مردمی این شهرستان نیز حضور داشتند، علاوه بر هدایای مالی،کمکهای ادارات، نهادها و خیرین در زمینه هایی همچون خرید و اعطای زمین وساختمان، تهیه وسایل پزشکی و... به حوزه سلامت و درمان مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان ری جمع اوری شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها