مردی که هنگام آتش زدن خودرویش، دو مرد را به آتش کشیده و مرگ یکی از آنها را رقم زده بود، تسلیم شد.
کد خبر: ۹۹۳۸۸۸
قاتل آتش‌افروز تسلیم شد

به گزارش جام‌جم، متهم میانسال عصر پانزدهم دی امسال با برادرش در جریان خرید و فروش خودروی نیسانی اختلاف پیدا کرد و درگیر شد. او درحالی که بشدت عصبانی بود، خواست خودرو را به آتش بکشد که دو نفر از اهالی برای میانجیگری نزد آنها آمدند.

در همین موقع مرد خشمگین مقداری بنزین روی خودرو پاشید که بخشی از آن روی لباس‌های آن دو مرد ریخت.

او وقتی فندک را کشید و به سمت خودرو انداخت، آتش خودرو به آن دو مرد هم سرایت کرد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران، جست‌وجو برای دستگیری مرد آتش‌افروز را آغاز کردند، اما او به مکان نامعلومی رفته بود. جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌که با گذشت 12 روز از این جنایت، متهم به قتل فراری که به شهر اصفهان گریخته بود، درحالی که همه راه‌های فرار را روی خود بسته دید، بناچار به شهریار بازگشت و خود را تسلیم کرد.

متهم به قتل دیروز در تحقیقات گفت: خودروی نیسان را به برادرم فروخته بودم. روز حادثه از برادرم خواستم هزینه بنگاه را توافقی پرداخت کنیم که او قبول نکرد. عصبانی شدم و تصمیم گرفتم معامله را به هم بزنم و خودروی نیسان را به آتش بکشم.

وی ادامه داد: دو مرد 50 و 60 ساله با دیدن صحنه درگیری ، به سمت ما آمدند تا میانجیگری کنند. من در اوج عصبانیت بنزین را روی خودرو پاشیدم و فندک را زدم. یک دفعه آتش همه جا را فرا گرفت و آن دو هم آتش گرفتند. از ترس فرار کردم.

متهم به قتل افزود: من نمی‌خواستم باعث مرگ پیرمرد و مصدوم شدن فرد دیگر شوم. فقط می‌خواستم خودرویم را به آتش بکشم که این حادثه تلخ رخ داد. خیلی پشیمانم. زمانی که مطلع شدم یکی از آنها فوت کرده به اصفهان رفتم. به دلیل عذاب وجدان تصمیم گرفتم خود را تسلیم کنم. متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
۰
۰
ایرانی ها آدمهای احساساتی هستند و اغلب به خاطر احساساتی شدن دچار زیان های جبران ناپذیری می شویم.

نیازمندی ها