سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین:

مجلس حادثه پلاسکو را بررسی می کند/ موضوع را جناحی نکنیم!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: بافتهای فرسوده بویژه مراکز تجاری مرکز شهر تهران همچون ساختمان پلاسکو، بدلیل حادثه خیز بودن از منظر یک موضوع امنیتی همواره از دغدغه های ما بوده و کمیسیون حساسیت خاصی در این مقوله دارد.
کد خبر: ۹۹۳۰۳۷
مجلس حادثه پلاسکو را بررسی می کند/ موضوع را جناحی نکنیم!

"سید حسین نقوی حسینی" نماینده مردم ورامین در مجلس، ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای آتش نشان در خصوص اینکه آیا کمیسیون امنیت ملی مجلس پیرامون سانحه ساختمان پلاسکو تشکیل جلسه و رایزنی با سایر دستگاه ها داشته به جام جم آنلاین گفت: با تأکید بر ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه ناگوار، ان شاالله در جلسات آتی کمیسیون موضوع را به بحث گذاشته و در زمینه راه کارهای پیشگیری از چنین رویدادهایی به تبادل نظر می پردازد.

وی خاطر نشان کرد: ریاست مجلس پس از حضور در محل حادثه طی بیانیه ای بررسی وضع موجود را به عهده سه کمیسیون بهداشت – اجتماعی و عمران گذاشت.

نقوی حسینی با بیان اینکه مأموریتی در زمینه رخداد پلاسکو به حوزه امنیت مجلس داده نشده در ادامه افزود: اما کمیسیون متبوع به سهم خودش موضوع را بررسی خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حادثه پلاسکو را موضوعی ملی خواند و یادآور شد: ما نباید خدایی ناکرده موضوع را سیاسی نشان دهیم و از این حادثه برای انتقام گیریهای جناحی و سایر مباحث استفاده ابزاری کنیم.

وی اضافه کرد: این رویداد نباید به بهره برداری و نمایش سیاسی تبدیل شود، لذا شایسته است همه طرفها با همدستی و کمک به یکدیگر، مطابق فرمایش صریح رهبری فعلا به وضع موجود یعنی رسیدگی به مصدومان و خانواده های آنان توجه کنند و در مرحله بعد به ابعاد حقوقی موضوع بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها