اگر به یاد داشته باشید در اکتبر 2016، کمپانی توییتر فعالیت سرویس اشتراک گذاری ویدیوی خود موسوم به واین (Vine) را متوقف کرد. سرویسی که اگرچه با قیمت 30 میلیون دلاری خریداری شد و توییتر، نسبت به موفقیت آن در رقابت با سایر سرویس ها، بسیار امیدوار بود، اما طولی نکشید که مسئولین این پرنده آبی عطایش را به لقایش بخشیدند.
کد خبر: ۹۹۳۰۲۲
از این پس می‌توانید ویدیوهای قدیمی خود را در سرویس واین دانلود کنید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، اما از آن جایی که در مدت زمان فعالیت این سرویس، ویدیوهای متعددی به اشتراک گذاشته شد، این شرکت اخیراً اعلام کرد که یک آرشیوی از تمامی این ویدیوها را در وب سایت خود راه اندازی کرده است که علاقه مندان می توانند با مراجعه به این وب سایت، ویدیوهای را که تاریخ آن ها حتی به سال 2013 بر می گردد، دانلود کند.

بنابراین، اگرچه واین دیگر وجود خارجی ندارد اما هنوز ویدیوهای آن برای کاربران قابل دسترسیست و نشان می دهد که هنوز این سرویس به طور کامل از هستی ساقط نشده است. این اقدام می تواند برای آن دسته از کاربرانی مفید باشد که تمایل دارند یک نسخه از تمامی ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده خود در این سرویس را در اختیار داشته باشند.

البته این نکته را یادآور شویم که در این وب سایت، امکان آپلود هیچ گونه فایل و یا ویدیویی وجود ندارد و تنها امکان جست و جو برای کاربران از میان ویدیوها میسر است.

اما با این حال، دارندگان اپلیکیشن دروبین واین می توانند ویدیوهای ۶ ثانیه ای خود را ثبت کنند اما این بار به جای واین، می توانند آن را در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها