رندرهای جدید هوآوی P10، از احتمال وجود نمایشگر خمیده و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه خبر می دهند دیگر زمان زیادی تا معرفی رسمی پرچم دار بعدی شرکت چینی هوآوی موسوم به P10 باقی نمانده و احتمال می رود این گوشی تا یک ماه دیگر در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود. اما برای آن دسته از افرادی که نمی توانند تا یک ماه دیگر صبر کنند و می خواهند هرچه سریع تر با اسمارت فون بعدی هوآوی آشنا شوند، خبر خوبی داریم.
کد خبر: ۹۹۳۰۰۶
رندرهای جدید هوآوی P10 از احتمال وجود نمایشگر خمیده و سنسور اثر انگشت در جلوی دستگاه خبر می‌دهند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی P10 در کشور چین منتشر شده تا ما بتوانیم بالاخره با ظاهر این محصول آشنا شویم. اول از همه، دو تصویر از جلوی گوشی P10 منتشر شده و عکس دیگر نیز پانل پشتی آن را نشان می دهد.

اگر این تصاویر مربوط به نسخه واقعی P10 باشند، می توان نتیجه گرفت که هوآوی تصمیم داشته تا سنسور اثر انگشت را به جلوی گوشی منتقل کند و محل قرارگیری آن را هم زیر دکمه هوم فیزیکی انتخاب کرده است.

در عکس مربوط به پشت گوشی، دوربین دوگانه ای که به لنزهای Leica مجهز شده و اولین بار از آن در گوشی P9 هوآوی استفاده شده بود را مشاهده می کنیم. فلش LED دوتایی و اتوفوکوس لیزری نیز در کنار این دوربین ها به چشم می خورند.

هوآوی P10 قرار است مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی باشد که از دو سمت کمی خمیدگی دارد. رزولوشن آن نیز 2560 در 1440 پیکسل (کوآد اچ دی) است. از لحاظ طراحی، می توانیم بگوییم که P10 تا حدودی ما را به یاد گوشی P9 می اندازد، هرچند پرچم دار بعدی دیگر در پشت خود سنسور اثر انگشت ندارد.

یکی از شایعاتی که هنوز ما در مورد آن اطلاع دقیقی نداریم، این است که هوآوی P10 را در دو نسخه عرضه خواهد کرد که مدل دیگر آن احتمالاً P10 پلاس نام خواهد داشت. با این حال این موضوع تنها در حد شایعه است و ما باید هنوز یک ماه دیگر منتظر بمانیم.

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها