دیشب لژیونرهای مختلف ایرانی برای تیم هایشان به میدان رفتند.
کد خبر: ۹۹۲۹۸۷
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟ / از تساوی تیم جهانبخش تا شکست سنگین الشحانیه

به گزارش جام جم آنلاین ،در نخستین بازی هفته هفدهم سوپر لیگ یونان پانیونیوس با استفاده از مسعود شجاعی در ترکیب خود از ساعت 18:45 امشب میزبان پانتولیکوس بود.

ریسوانیاس و کاثاریوس به ترتیب در دقایق 25 و 54 برای پانیونیوس گلزنی کردند تا این تیم با کسب امتیاز 31 و تفاضل گل بهتر نسبت به ژانزی به رده دوم جدول صعود کند و پانتولیکوس نیز 19 امتیازی و یازدهم جدول بماند.

مسعود شجاعی در این مسابقه 90 دقیقه در ترکیب پانیونیوس حضور داشت.

در ادامه هفته هفدهم سوپر لیگ یونان از ساعت 21 دیشب المپیاکوس در حالی که نام انصاری فرد در لیست 18 نفره نبود به مصاف ژانتی رفت.

این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود المپیاکوس صدرنشین خاتمه یافت.

انصاری فرد که به تازگی به المپیاکوس پیوسته است در 2 دیدار گذشته در لیست 18 نفره جای نگرفته است.

در جدول لیگ یونان المپیاکوس با 42 امتیاز در صدر قرار دارد.

تساوی تیم جهانبخش

در ادامه بازی‌های هفته نوزدهم لیگ اردیویسه هلند آلکمار از ساعت 21 دیشب در آفاس استادیوم و با بهره‌مندی از جهانبخش مهاجم ایرانی‌اش در ترکیب پذیرای اسپارتا روتردام بود.

نیمه اول این مسابقه بدون گل به اتمام رسید اما در دقیقه 54 دریک لوکاسن آلکمار را پیش انداخت ولی چهار دقیقه به پایان مسابقه ماتیاس پوگبا برادر ستاره منچستر یونایتد گل تساوی بخش اسپارتا را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

جهانبخش در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم جای خود را به الیاس بل‌حسنی داد.

این تساوی یاران جهانبخش را در امتیاز 32 با تیم هیرنفین که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد برابر کرد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم نگه داشت و اسپارتا روتردام نیز با 18 امتیاز موقتا به رده سیزدهم جدول لیگ اردیویسه صعود کرد.

شکست تیم پولادی و زهیوی

در یکی از بازی‌های هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر تیم الغرافه از ساعت 19:05 امشب میزبان الشحانیه‌ای بود که مهرداد پولادی را در ترکیب و رحیم زهیوی را روی نیمکت داشت.

مونیر عبدالغنی در دقیقه 20 گل اول بازی را برای الغرافه زد و در نیمه دوم باز هم این تیم بود که با دو گل ویس و حاتم در دقایق 50 و 90 دروازه الشحانیه را باز کرد تا به برتری خانگی و پُر گل 3 بر صفر برسد.

زهیوی که یک هفته به دلیل مصدومیت دور از ترکیب الشحانیه بود از دقیقه 58 جانشین هانی صفر شد و تا پایان در زمین حضور داشت؛ پولادی نیز 90 دقیقه برای این تیم بازی کرد.

یاران پولادی و زهیوی با این باخت 14 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و الغرافه 30 امتیازی شد و جایگاه پنجم خود را حفظ کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها