در جلسه فوق‌العاده امروز شورای شهر مصوب شد

تامین منابع مالی برای تجهیزات آسیب‌دیده آتش‌نشانی

معاون شهردار تهران با بیان اینکه خطری ساختمان بازار کویتی ها را تهدید نمی کند گفت: ساختمان این بازار به هیچ عنوان تخریب نمی شود.
کد خبر: ۹۹۲۷۹۵
معاون شهردار تهران: بازار کویتی ها تخریب نمی شود

به گزارش جام جم آنلاین، مازیار حسینی شامگاه شنبه در محل حادثه پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: عملیات آواربرداری خطری برای بازار کویتی ها ندارد و این بازار را تهدید نمی کند.

وی تصریح کرد: اما پس از پایان عملیات آواربرداری و ایمن سازی محل توسط کارشناسان نظام مهندسی عملیات مرمت سازی بر ساختمان بازار کویتی ها انجام می شود.

حسینی با بیان اینکه 60 ساعت از عملیات آواربرداری ساختمان پلاسکو می گذرد، افزود: با تلاش خستگی ناپذیر و مجاهدت های آتش نشانان و تزریق تجهیزات مدرن عملیات آوار برداری به خوبی پیش می رود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: حساس ترین مرحله عملیات آواربرداری برداشتن یک سازه فلزی سنگین به طول زیاد است که اگر عملیات این سازه فلزی به خوبی انجام شود عملیات آوار برداری با سرعت بیشتری انجام می شود.

وی با رد هر گونه حادثه آتش سوزی جدید در عملیات آوار برداری، خاطرنشان کرد: حریق خفته ای در هنگام عملیات آوار برداری وجود دارد که پس از جابجایی و رسیدن اکسیژن این حریق شعله ور می شود.

ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری و تقاطع چهارراه استانبول حدود ساعت 8 صبح پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد و حدود ساعت11:30 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت.

از زمان ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون عملیات آواربرداری با کمک تمام تجهیزات و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها