با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در وین صورت گرفت

جاذبه های کاشان، اصفهان و تهران در آسمان اروپا

با پی گیری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در وین ؛ شرکت هواپیمایی اتریشی Austrian در شماره نخست سال 2017 مجله SkyLines در شش صفحه اختصاصی، به معرفی جذابیت های گردشگری کشورمان پرداخت.
کد خبر: ۹۹۲۷۳۲
جاذبه های کاشان، اصفهان و تهران در آسمان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل رایزنی فرهنگی ایران، این مجله یکصد هزار نسخه تیراژ دارد و دوره توزیع آن به مدت دو ماه است، مطالب منتشر شده در این مجله حاصل گزارش سفر شش روزه خبرنگار این مجله– اشتفانبور یانک - به ایران است.

گزارش مصور منتشر شده با عنوان «کشور قصرها، یک مسافرت در امتداد جاده ابریشم از اصفهان به تهران» به توصیف جذابیت های سه شهر اصفهان، کاشان و تهران می پردازد.

این مجله با چاپ عکسی بزرگ و زیبا از میدان امام؛ مینویسد: «میدان امام زیباترین میدان تاریخی کشور ایران و دومین میدان بزرگ جهان؛ مربوط به دوره صفویه است. میدان امام محلی است که قبلا در آن مسابقه چوگان برگزار می شد و از اینجا بوده است که بازی چوگان به دیگر نقاط جهان منتقل گردید.»

در بخش دیگری از مجله با درج تصاویری از مسجد جامع اصفهان و سی و سه پل از زیبایی های آن برای مسافران نوشته شده است.

شهر کاشان مقصد بعدی خبرنگار اتریشی بوده است که با اقامت یک روزه در این شهر، گزارشی را در این خصوص ارائه می نماید. او خانه بروجردی های کاشان را به عنوان بنایی با آثار معماری اروپایی و آسیایی معرفی می کند. مجله اتریشی یادآور می شود که این شهر شهرت جهانی در کاشی و قالی نیز دارد.

تهران شهر آخری است که این مجله آن را معرفی کرده است.بازار تهران، مراکز فرهنگی مانند کاخ گلستان، موزه های تهران، تالار وحدت، دانشگاه تهران و کتاب فروشی­های اطراف آن، از مراکزی هستند که در مورد آن توضیحاتی ارائه شده است .

شرکت Austrian دارای مسیرهای پروازی به 55 کشور دنیا می باشد و این اقدام برای نخستین مرتبه توسط یک شرکت هواپیمایی معتبر اروپایی انجام گرفته است.

مجله های منتشر شده به مدت دوماه در کلیه مسیرهای پروازی این شرکت در سرتاسر جهان در دسترس مسافرین قرار خواهد گرفت و می تواند به رشد علاقه مندی سفر به ایران کمک بسیاری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها