تغییر کنداکتور شبکه پنج برای تکریم مجاهدت و فداکاری آتش نشان ها؛

از امروز «عملیات 125» و «آقای آتش نشان»

در پی فداکاری و مجاهدت مردان باشهامت آتش نشانی در حادثه دردناک آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو، شبکه پنج سیما به منظور تکریم و پاسداشت یاد فرزندان شجاع ملت، جدول پخش برنامه های نمایشی خود را تغییر داد.
کد خبر: ۹۹۲۵۸۴
از امروز «عملیات 125» و «آقای آتش نشان»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سریال «عملیات 125» جایگزین سریال «گروه پلیس» در شبکه پنج سیما شد.

با حذف پخش فصل جدید از سریال «گروه پلیس»، فصل سوم سریال «عملیات 125» هر شب ساعت 19 پخش و ساعت 13 روز بعد نیز بازپخش می شود . این فصل «عملیات 125» را مسعود آب پرور در 26 قسمت کارگردانی کرده است.

همچنین پخش مسابقه «آقای آتش نشان» نیز از شنبه دوم بهمن هرشب ساعت 21 در جدول پخش ویژه شبکه پنج قرار گرفت . این مسابقه که از پربیننده ترین مسابقات نوروز 95 تلویزیون بود، وجدان کاری، روحیه ایثار، شهامت و فداکاری را بین آتش نشانان جوان به تصویر می کشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ندا تشیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
۰
۰
سلام روزتون بخیر .از برنامه ی خوبتون ممنونم حداقل كاری كه در مقابل محبت ها و از خودگذشگی های آتشنشان ها میتونستیم انجام بدیم ساختن همچین برنامه هایی هست. خواهشم اینه كه همچین مسابقه ای رو برای خانوم ها هم برگزار كنید و اینكه در برنامتون در مورد چگونگی عضویت خانوم در اتشنشانی صحبت كنید .ممنون
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها