چند روز پیش در خبرها آمده بود که پرچمدار امسال کمپانی ال جی موسوم به جی 6 به لوله های انتقال حرارت مسی مجهز خواهد بود که قادر است با توزیع گرمای تولید شده باتری به اطراف، نگرانی کاربران در خصوص داغ شدن و ترکیدن احتمالی گوشی را برطرف کند. در واقع، این قابلیت نه تنها منجر به ارتقای عملکرد گوشی خواهد شد، بلکه احتمال هر گونه انفجار ناشی از داغ شدن بیش از حد را به صفر می رساند.
کد خبر: ۹۹۲۵۳۰
گلکسی اس 8 سامسونگ به سیستم خنک کننده مجهز خواهد بود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، حال به نظر می رسد که ال جی در این راه تنها نیست و شرکت رقیب و هم‌وطن سامسونگ نیز قصد دارد تا از این تکنولوژی در پرچمداران امسال خود استفاده کند و گلکسی اس 8 را مجهز به چنین لوله های گرمایشی روانه بازار کند.

البته این تقلید و الگوبرداری میان دو کمپانی سامسونگ و ال جی، چندان هم عجیب و بی سابقه نیست چرا که این دو غول کره ای، در طی سال های اخیر همواره به الگوبرداری از یکدیگر متهم بوده اند و بعید به نظر می رسد که این تکنولوژی نیز به چنین سرنوشتی دچار نشود.

اگرچه استفاده از این سیستم در جی 6 تایید شده است، اما هنوز گزارش و یا خبر موثقی در خصوص استفاده از این سیستم خنک کننده در کهکشانی امسال سامسونگ به بیرون درز نکرده است. با این حال، شنیده ها حاکی از این است که با توجه به اتفاقات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 و ضرر میلیاردی این شرکت، احتمال بکارگیری این تکنولوژی در نسل جدید پرچمداران این شرکت بسیار بالاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها