جذب آندرانیک تیموریان را می توان از جهات مختلفی مورد بررسی قرار داد. کاپیتان تیم ملی فوتبال (که احتمال دیگر باید او را کاپیتان سابق بمانیم) امروز رسما استقلالی می شود.
کد خبر: ۹۹۲۴۷۸
تصمیم عجیب علیرضا منصوریان / آندو می آید تا رحمتی کمرنگ تر شود

به گزارش جام جم آنلاین ، آندرانیک تیموریان در ابتدای این فصل به تیم ماشین سازی تبریز پیوست. این تیم تبریزی با صرف هزینه ای کلان بازیکنان خوبی را در اختیار گرفت و تصور می رفت در لیگ شانزدهم یکی از پدیده ها باشد اما هم اکنون اگر جدول رده بندی لیگ برتر را ببینید متوجه می شوید که این تیم جایی بهتر از قعر جدول رقابت های لیگ برتر ندارد. در شرایطی که منصوریان در نیم فصل رقابت ها توفیق چندانی در راه جذب بازیکن جدید به دست نیاورد به نظر می رسد جذب بازیکنان پا به سن گذاشته ای مثل جباروف و تیموریان هم برای منصوریان برد محسوب می شود.

اما احتمال دیگری هم برای تصمیم منصوریان مبنی بر جذب آندوی 35 ساله وجود دارد. شاید چاره نداشتن وی تنها دلیل نباشد.

وقتی امیر قلعه نویی رضا عنایتی را خرید و در سن بالا به استقلال آورد، خیلی ها گفتند که دلیل این مساله این است که او نمی خواهد بازوبند تیمش دست کسی باشد. حالا دوباره این اتفاق برای استقلال تکرار شده است. زمزمه ها حاکی از این است که آندو برای منصوریان ابزار دیگری برای مقابله با رحمتی خواهد بود. حالا دیگر بی برو برگرد کاپیتان آبی ها تیموریان است، بازیکنی که حتی حاضر به شرکت در تست پزشکی این تیم نشد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا استقلالی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
۰
۰
استقلال امسال سقوط میكنه واقعا برای این باشگاه بزرگ با این شیوه مدیریت متاسفم

نیازمندی ها