مدیر رادیو گفت‌وگو با تاکید بر این که ایام فجر فرصت مناسبی است تا رسانه ملی از ابعاد مختلف به این رویداد بزرگ بپردازد، عنوان کرد: رادیو گفت‌وگو به سهم خودش و به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده که از ابتدای بهمن ماه به سمع شنوندگان می‌رسد.
کد خبر: ۹۹۲۴۷۰
آغاز برنامه‌های فجر رادیو گفت‌وگو از اول بهمن

رضا کوچک‌زاده با اشاره به اهمیت ایام فجر و تدارک برنامه‌هایی ویژه این ایام به جام‌جم گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است تا رسانه ملی ابعاد مختلف این رویداد بزرگ عصر حاضر را به نحو شایسته‌ای برای مخاطب جدید و ثابت خود بررسی کند. همچنین با مدیریت درست پیام، بایدهای فراروی انقلاب را با بهره‌گیری از روش‌ها و قالب‌های متنوع برنامه سازی، به نحو شایسته و مناسبی تداوم بخشد.

وی ادامه داد: شبکه رادیویی گفت‌وگو به منظور گرامیداشت ایام‌الله مبارک دهه فجر با طراحی برنامه‌های ویژه و نیز استفاده از برنامه‌های آرشیوی با هدف تحلیل ابعاد مختلف انقلابی‌گری و شاخص‌های آن، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با هدف بصیرت‌افزایی ملی، تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، علمی و فناوری با تاکید بر شعار ما می‌توانیم و بازنمایی صحیح تاریخ انقلاب از ابتدای بهمن‌ماه به این رویداد بزرگ و تاریخی خواهد پرداخت.

مدیر رادیو گفت‌وگو با اشاره به برنامه‌های این رادیو عنوان کرد: برنامه «راهبرد» با هدف تحلیل و واکاوی ابعاد مختلف انقلابی‌گری در حوزه‌های مختلفی همچون انقلابی‌گری و پیشرفت، استقلال ملی، عدالت اجتماعی، تعادل سیاسی و... پخش می‌شود. برنامه «گفتمان انقلاب» نیز با هدف ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی ملی، برنامه از کویر تا دریا با محوریت بررسی و تبیین نقش کلیدی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه ایران سربلند با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه اقتصاد روی آنتن می‌رود.

کوچک‌زاده با اشاره به دیگر برنامه‌های این رادیو گفت: برنامه «چشم‌انداز آفتاب» با موضوع انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل جوان، برنامه «شکوه پیشرفت» با محوریت دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری، برنامه «سودای سیمرغ» با موضوع نقد و بررسی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، برنامه «حیاط خلوت» با موضوع نخبگان و اندیشمندان انقلابی، برنامه «ارغنون» با محوریت نقد و بررسی جشنواره موسیقی فجر و برنامه «پرده آخر» با موضوع بررسی جشنواره تئاتر فجر پخش می‌شوند.

وی عنوان کرد: برنامه هنگامه سربلندی با موضوع تحلیلی بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، برنامه از سراب تا واقعیت با هدف بررسی و تحلیل ابعاد وابستگی رژیم پهلوی به غرب و آمریکا، برنامه پیدا و پنهان با موضوع تحلیل جریان‌های سیاسی موثر بر فضای انقلاب، برنامه شاخص با هدف تحلیل اندیشه‌های امام خمینی(ره)، برنامه صدای خاطره با محوریت گفت‌وگو با خانواده شهدای انقلاب اسلامی و برنامه صبورانه در قالب گفت‌وگو با مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی روی آنتن می‌روند.

فاطمه عودباشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها