وبسایت AnTuTu به‌عنوان مهم‌ترین مرجع بنچمارک‌های تلفن‌های هوشمند به رسم هر سال، فهرستی از بهترین تلفن‌های همراه سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. البته این وبسایت این مقایسه را در سه فهرست مختلف گرد هم آورده‌ که شامل بهترین تلفن‌های هوشمند، بهترین گوشی‌های اندرویدی و بهترین دیوایس‌های آی‌او‌اس است.
کد خبر: ۹۹۲۲۶۰
انتوتو بهترین‌های ۲۰۱۶ را معرفی کرد

در این مقایسه که براساس بنچمارک‌های ثبت شده، مورد بررسی قرار گرفته است، آیفون ۷ پلاس با عدد خیره‌کننده ۱۸۱۳۱۶ بالاترین عنوان را به خود اختصاص داده و بعد از آن نیز برادر کوچک‌تر یعنی آیفون ۷ با عدد ۱۷۲۰۰۱ را می‌بیند.

ماجرا وقتی جذاب می‌شود که در ادامه فهرست، خبری از گوشی‌های هوشمند شرکت‌های مطرح اندرویدی مانند ال‌جی، سامسونگ، اچ‌تی‌سی و حتی گوگل نیست و جای آنها را عمدتا محصولات چینی گرفته‌اند. بر اساس این نتایج ، جایگاه سوم به اولین گوشی اندرویدی از شرکت وان پلاس رسیده است. 3T با شش گیگابایت رم یک پله بالاتر از LeEco le pro3 قرار گرفته است. بعد از این دو مدعی چینی، تلفن همراه Moto Z موتورلا قرار دارد تا این پنج گوشی عنوان بهترین گوشی‌های سال ۲۰۱۶ را از آن خود کنند. همچنین در این فهرست نام شرکت‌های شیائومی، ایسوس و زد‌تی‌ای نیز در میان ده‌ برگزیده اول دیده می‌شود.

آرش جهانگیری

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها