مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو گفت: قرار است برنامه «بهترین شو» در 15 قسمت برای پخش در روز های جمعه تهیه شود و در بهار سال آینده روی آنتن شبکه دو سیما برود.
کد خبر: ۹۹۲۰۷۶
بازگشت فیتیله‌ای ها با «بهترین شو»

به گزارش جام جم آنلاین آذرمیدخت آذرهوش به خبرگزاری صدا و سیما اعلام کرد: برنامه «بهترین شو» یک برنامه استعداد یابی برای بازگشت فیتیله‌ای ها با «بهترین شو» به شبکه 2مخاطبان نوجوان است که اکنون در مرحله فراخوان قرار دارد و این فراخوان از شبکه دو سیما پخش می شود.

وی گفت: نوجوانان برای شرکت در این برنامه هیچ محدودیتی ندارند و می توانند از تمام استعداد های ورزشی،فرهنگی و... خود ویدیویی تهیه کنند و برای این برنامه بفرستند.

آذرهوش ادامه داد: کارهای ویژه این نوجوانان در چند مرحله غربال می شود و در نهایت استعداد های برتر در برنامه حضور پیدا می کنند و جلوی چشم داوران و مردم به اجرای استعدادشان می پردازند.

وی گفت: بخشی هم با عنوان آرای مردمی داریم که به برگزیده این بخش هم جوایزی تعلق می گیرد.

مدیر گروه کودک و نوجوانان شبکه دو سیما افزود: یکی از ویژگی های خوب این برنامه بازگشت عمو های فیتیله ای به شبکه دو سیما است؛ برنامه فیتیله یک کار نمایشی بود اما «بهترین شو» یک مسابقه استعداد یابی است و قطعا ساختار و شکل این دو و نحوه ظاهر شدن عموها در آن ها با هم متفاوت است.

«بهترین شو» مسابقه برای معرفی استعدادهای نوجوان ایرانی است.

این برنامه به تهیه کنندگی علیرضا آقایی، کارگردانی کیارش اسدی زاده و با حضور عموهای فیتیله ای محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن در گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در دست تولید قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها