سال 2016 برای تعداد کمی از سازندگان گوشی های هوشمند سال خوبی بود و اکثرا این سال را با شکست پشت سر گذراندند اما شیائومی از جمله معدود کمپانی های موفق در سال گذشته بود.
کد خبر: ۹۹۱۹۹۷
شیائومی می 6 در سه نسخه متفاوت وارد بازار خواهد شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از سخت افزار مگ،‌ این کمپانی چینی در ابتدای سال گذشته پرچمدار ارزشمند می 5 را معرفی کرد که فروش فوق العاده ای را با آن تجربه کرد سپس دو گوشی می 5 اس و می 5 اس پلاس شیائومی وارد بازار شدند که آنها نیز مانند دیگر گوشی های این کمپانی از ارزش خرید بالایی برخوردار بودند. اما شیائومی متفاوت ترین گوشی هوشمند سال 2016 را نیز اواخر سال 2016 وارد بازار کرد که دارای نمایشگر 6.4 اینچی بدون حاشیه است و از نظر طراحی کاملا متفاوت با دیگر پرچمداران است.

حال با آغاز سال میلادی جدید، کم کم به زمان رونمایی از پرچمدار بعدی شیائومی نزدیک می شویم. این پرچمدار احتمالا با نام می 6 و در سه نسخه مختف وارد بازار می شود.

بر اساس گزارشی که توسط Gizchina منتشر شده است، پرچمدار بعدی شیائومی در سه نسخه متفاوت به بازار عرضه خواهد شد.

ارزان قیمت ترین نسخه از می 6 به چیپست پردازنده مدیاتک هلیو ایکس 30 مجهز خواهد بود و با قیمتی معادل حدودا 290 دلار به فروش خواهد رسید.

نسخه بعدی دارای چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام خواهد بود و قیمت آن نیز چیزی حدود 360 دلار خواهد بود. اما گران قیمت ترین نسخه از می 6، علاوه بر پردازنده اسنپدراگون 835 از صفحه نمایش خمیده مشابه نمایشگر گلکسی اس 7 اج نیز برخوردار خواهد و با قیمت حدودا 434 دلار وارد بازار خواهد شد.

در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه می 6 به بازار عنوان نشده است اما کم کم به زمان آغاز نمایشگاه کنگره جهانی موبایل 2017 نزدیک می شویم و انتظار داریم شیائومی کنفرانسی را در این نمایشگاه برگزار کند و در آن شاهد معرفی رسمی پرچمدار بعدی این کمپانی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها