آلبوم موسیقی «این نیز بگذرد...» از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری، شنبه دوم بهمن ماه با حضور دکتر محمد سریر، محمدعلی بهمنی، فاضل جمشیدی خواننده و حسین پرنیا آهنگساز اثر به همراه جمعی از اهالی موسیقی و هنرمندان در هجدهمین برنامه «اتفاق ترانه» رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۹۱۷۷۳
رونمایی از «این نیز بگذرد...»

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، این آلبوم موسیقی شامل 9 قطعه موسیقی با شعرهایی از مولوی، حکیم خیام، هوشنگ ابتهاج، رهی معیری و محمدعلی بهمنی است و یکی از قطعات بی کلام آن با تکنوازی کمانچه آلتو ساخته شده است.

در هجدهمین محفل «اتفاق ترانه» که اختصاص دارد به شعرخوانی و سخنرانی اهالی شعر و موسیقی، آلبوم «این نیز بگذرد» با حضور عوامل تولید و بخشی از هنرمندان موسیقی رونمایی می شود و طی آن خواننده و آهنگساز این آلبوم به معرفی این اثر می پردازند.

گفتنی است؛ در این محفل شعر و موسیقی ماهانه به جز شعرخوانی اساتید مطرح و شاعران و ترانه‌سرایان جوان کشور، برنامه های متنوع فرهنگی دیگری نیز وجود دارد.

هجدهمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و موسسه سپهر سورة هنر حوزه هنری روز شنبه دوم بهمن ماه ساعت 17در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها