پایان هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد صفر - پرسپولیس 3 / برتری قاطعانه پسران سرخ

جدال تیم های فولاد و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر ایران با 20 دقیقه تاخیر آغاز شد. این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر پرسپولیس پایان یافت.
کد خبر: ۹۹۱۶۳۸
فولاد صفر - پرسپولیس 3 /  برتری قاطعانه پسران سرخ

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس هم اکنون صدرنشین است و فولاد در رتبه ششم قرار دارد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(سامان نریمان جهان 75)، وحید امیری، مهدی طارمی و علی علیپورسرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب فولاد خوزستان :

وحید طالب لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله زاده، ماتیاس چاگو، عبدالله ناصری(رشید فرخی 70)، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

دو تیم پرسپولیس و فولاد در حالی به مصاف یکدیگر رفته اند که بختیار رحمانی بازیکن جدید تیم فولاد به دلیل صادر نشدن کارت بازی اش امکان به میدان رفتن را ندارد. پرسپولیسی ها در این دیدار با لباس یکدست سفید ظاهر شده اند.

اخطار

محمد انصاری (14) - حسین ماهینی(27) - مسلمان (71) از پرسپولیس

ساسان انصاری (30) از فولاد

شرح گل:

گل نخست این دیدار در دقیقه دو از سوی مهدی طارمی به ثمر رسید. مهدی طارمی موفق شد با ضربه سر و روی پرتاب اوت بلند وحید امیری تیمش را در دقایق ابتدایی بازی از حریف پیش بیندازد.

دقیقه یازده پرسپولیس باز هم به گل رسید. وحید امیری روی پاس محسن مسلمان موفق شد گل دوم پرسپولیس را بزند تا در همین ابتدای کار سرخ ها دو گل از حریفشان پیش بیفتند.

علی علیپور در دقیقه 48 گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند. ارسال وحید امیری بار دیگر با خروج اشتباه طالب لو همراه شد و قطع توپ توسط طارمی، آن را در اختیار علیپور در آستانه دروازه خالی قرار داد تا این مهاجم ضمن زدن اولین گل فصل خود حساب کار را 3 بر صفر کند.

دقایق حساس

دقیقه 4: ساسان انصاری روی ارسال در شش قدم با ضربه ای ناقص دروازه بیرانوند را تهدید کرد که این ضربه از بالای دروازه با فاصله ای کم به بیرون رفت.

دقیقه 10: اشتباهات سریالی مدافعان پرسپولیس و در نهایت توپی که محمد انصاری در اختیار ساسان انصاری قرار داد، با شوت این مهاجم همراه شد که در آستانه دروازه با تکل سیدجلال حسینی راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 13: در یک فعل و انفعال ارسال کوتاه امیری به محوطه جریمه به دست مدافع فولاد برخورد کرد و در حالی که پرسپولیسی ها اعتقاد به پنالتی داشتند، اکبریان دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 27: در حالی که فولاد قصد داشت با هجوم اسماعیل شریفات روی دروازه پرسپولیس خطرساز شود، حسین ماهینی با تکلی بلند او را متوقف کرد و با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 28: اسماعیل شریفات با توپ گیری درون محوطه جریمه با شوتی زمینی دروازه بیرانوند را تهدید کرد که توپش با اختلاف کم بیرون رفت.

دقیقه 30: بار دیگر در شلوغی محوطه جریمه پرسپولیس ساسان انصاری قصد گرفتن پنالتی داشت که علیرغم توقف توسط محمد انصاری داور اعلام ادامه بازی داد و اعتراض شماره سه فولاد یک کارت زرد برای او به همراه داشت.

دقیقه 32: ارسال دیدنی سروش رفیعی از سمت راست با ضربه استثنایی و آکروباتیک مهدی طارمی به تیرک عمودی برخورد کرد و چیزی به جز حسرت برای او همراه نداشت.

دقیقه 41: در حالی که بعد از کرنر پرسپولیس فولادی ها با 4 بازیکن فرصت خوبی روی ضدحمله داشتند، بوحمدان با خودخواهی و شوتی نه چندان مناسب این فرصت ایده آل را از این تیم گرفت.

دقیقه 43: فرار طارمی به شش قدم و ضربه او روی پاس عمقی مسلمان با برخورد به مدافع فولاد راهی کرنر شد اما در ادامه کمک داور با اعلام آفساید این حمله را ناکام گذاشت و توپ در اختیار فولادی ها قرار گرفت.

نیمه نخست این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دقیقه 46: پرسپولیس در اولین فرصت خود توسط محسن مسلمان و شوت او دروازه طالب لو را با خطر مواجه کند که ضربه اش راهی به چارچوب نیافت.

دقیقه 53: ادسون، مهاجم جدید فولاد در اولین حرکت خود بعد از حضور در زمین با بیرانوند تک به تک شد که خروج دروازه بان پرسپولیس مانع از تصاحب توپ توسط این بازیکن شد.

دقیقه 56: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که توسط عبدالله کرمی متوقف شد اما داور با عبور از این صحنه در میان اعتراض پرسپولیسی ها برای پنالتی دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 59: خطای کامیابی نیا روی شریفات یک ضربه ایستگاهی جسبیده به منطقه کرنر نصیب فولادی ها کرد که این ارسال نتوانست خطری روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند و مدافعان این تیم توپ را دور کردند.

دقیقه 60: اشتباه مدافعان پرسپولیس در آفساید گیری فرصت خوبی نصیب انصاری کرد که شوت زمینی این بازیکن با دفع مناسب از سوی بیرانوند همراه شد و در ادامه جلال حسینی توپ را دور کرد.

دقیقه 66: سروش رفیعی با تسلط فوق العاده اش روی توپ در محوطه جریمه در ادامه ضربه اش را به سمت دروازه نواخت که با اختلاف این ضربه راهی اوت شد.

دقیقه 69: حرکت پا به توپ محسن مسلمان با ضربه محکم و راه دور او همراه شد که طالب لو در دو مرحله و به شکلی خطرناک این ضربه را مهار کرد.

دقیقه 70: وحید امیری موفق شد طارمی را صاحب موقعیت گلزنی کند و گل چهارم پرسپولیس را رقم بزند که در ادامه داور این گل را نپذیرفت و آن را به دلیل آفساید رد کرد.

دقیقه 86: ارسال خطرناک روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مهاجم فولاد می توانست دروازه بیرانوند را باز کند که عکس العمل فوق العاده این دروازه بان راهی به گل نیافت.

در نهایت این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. پرسپولیس با این پیروزی 38 امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه می دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
جان مادرتون اسم مربی ها رو درست بنویسید . از كی سعدی مربی پرسپولیس شده و ایوانكویچ مربی فولاد ؟؟؟
مجید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
جای سرمربی دو تیم و اشتباه نوشتی دادا !!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها