معاون وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس رویکرد جدید از این پس یارانه افراد، زمانی قطع می شود که یک ماه قبل از اجرایی شدن آن به مشمولان اطلاع رسانی شده باشد.
کد خبر: ۹۹۱۶۱۴
روش حذف یارانه بگیران تغییر کرد

به گزارش جام جم آنلاین، احمد میدری در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به اینکه در گذشته مردم پس از قطع یارانه امکان اعتراض داشتند افزود: در روش جدید پیش از اینکه یارانه مردم قطع شود این افراد می توانند مراتب اعتراض خود را در مدت یک ماه اعلام کنند .

وی تاکید کرد: در این تغییر رویکرد حذف یارانه ها به آرامی صورت خواهد گرفت و مردم نیز فرصت دارند اعتراض های خود را پیگیری کنند.

میدری از حذف یارانه 3 میلیون و 700 هزار نفر از جمعیت کشور خبر داد و در پاسخ به افرادی که دائما محل مصرف یارانه هایی را که داده نمی شود دنبال می کنند گفت: از آنجا که سالانه یک میلیون واقعه تولد در کشور ثبت می شود دولت ناچار است یارانه افرادی را که قطع می شود به حساب متولدین همان سال بریزد.

وی با تاکید بر اینکه ترازها تقریبا ثابت هستند و تغییری نکرده است افزود: بنابراین بار مالی پیش بینی شده نیز برای یارانه بگیران تغییری ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۴
مش مراد
Spain
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
باز پای یك اختلاس دیگر درمیان است یا دولت خدوم برای انتخابات نیاز به پول دارد كه دست مباركشون رو دوباره به سمت مردم دراز كردن؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
با توجه به توضیح مسئول محترم كه متولدین جایگزین حذفی ها می شوند پس یارانه متوفیان چه می شود؟
123
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
از آنجا كه سالانه یك میلیون واقعه تولد در كشور ثبت می شود دولت ناچار است یارانه افرادی را كه قطع می شود به حساب متولدین همان سال بریزد.(اونوقت یارانه اونهایی رو كه میمیرند رو كجا صرف میكنیید)
زینب
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
خرج ذخیره نظام میشه دیگه .....
رحیم
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
نزدیك به یك سوم مردم ایران یارانه نمیگیرند و شما از قطع یارانه 4 میلیونی میگویید ، بسیار عجیب است
كو گوش شنوا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
آهای دولتمردای عزیز !؟ یادتونه قراربود حاملهای انرژی گرون بشن و در عوض یارانه به مردم تعلق بگیره (به همه مردم نه دهك بندی در كار بود نه چیزی ) حالا حاملهای انرژی بتدریج گرونتر میشن و یارانه آب میره و قطع میشه !!این رسمش نیست . وقتی زیر حرفتون میزنین انتظار نداشته باشین مردم هم مثل قبل مطیع شما باشن !الوعده وفا
كارگر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
شما برو یقه اونی رو بگیر كه این قول ها رو می داد اونی كه می گفت پول یارانه پر بركته
هاها
United States
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
تو جیب ذخیره های نظام میره
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
یارانه خانواده ما 18 ماه قبل به دلیل " اصناف " قطع شده اعتراض هم كردیم ولی هم اكنون بعد از همه مدت داخل سایت میزنه " در حال ثبت درخواست قرار دارید "
حال بایستی حساب مدیرانی كه كار تقسیم بیت المال را به این گونه انجام می دهند را به خدا واگذار كنیم تا انشا الله اون دنیا جوابگوی اعمالشان باشند
صفر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
من تا اخرین لحظه یاراته میگیرم چون حق است و حق گرفتنی
یوسف
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
۰
۰
اگر تولد هست مرگ و میر هم است
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
ترفندی برای ازدیاد جمعیت!! ولی از نوع بیكار!!!
یارانه بگیر
United States
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
انشاءالله بررسی ها واقعی باشد و بر مبنای عقل و منطق و شعور و حقایق كشور استوار باشد نه اینكه بگویند به ما گفته اند و حذف هستید و ما مامور و معذور هستیم و یا اینكه وقت نداریم و یا اینكه به ما ربطی ندارد و...
نرم افزار موبایل
-
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
۰
۰
سلام.یك.رزمنده.سالهای.دفامقدس.نه.حقوقی.دارم.نه.معیشتی.اجاره.نشین.هستم.به.دولت.بكید.فكری.به.حالم.بكنند.ابراهیم.یوسف.رضایی.ازقروه

نیازمندی ها