مرد شرور وقتی خود را در محاصره پلیس دید، از طبقه دوم به خیابان پرید تا فرار کند اما ناکام ماند.
کد خبر: ۹۹۱۵۰۴
پرواز "سوسک" برای فرار از پلیس +عکس

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 40 دقیقه هفدهم دی امسال مردی با پلیس شهر سمنان تماس گرفت و از درگیری میان دو گروه از مردان جوان در مغازه همسایه‌اش در یکی از محله‌ها خبر داد.

ماموران پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه مشاهده کردند شیشه‌‌های یک مغازه و شیشه خودروی پارک‌شده در خیابان شکسته و این درگیری باعث رعب و وحشت اهالی شده است. متهمان فراری قصد تخریب مغازه‌ها و خودروهای دیگر را داشتند که موفق نشده و فرار کرده بودند.

با شروع تحقیقات، مخفیگاه پنج نفر از آنها شناسایی شد و این افراد بازداشت شدند. بررسی‌‌های اولیه نشان می‌داد یکی از این افراد از اراذل و اوباش سابقه‌دار بوده است.

ماموران به تحقیق از متهمان پرداختند که معلوم شد آنها برای کری خواندن و نشان دادن قدرتشان، این درگیری را به‌راه انداخته‌اند. این در حالی بود که سه شرور فراری سابقه‌دار که در این دعوای خیابانی نقش داشتند هم تحت تعقیب قرار گرفتند.

روز بعد زمانی که ماموران به دنبال بازداشت یکی از آنها معروف به «سوسک» بودند، او با دیدن ماموران از پنجره طبقه دوم ساختمان به پایین پرید و با افتادن روی خودروی پژوی پارک‌شده در خیابان، به سمت خرابه‌های اطراف بازار شهر فرار کرد و ماموران در این تعقیب و گریز به فرارش پایان دادند.

با اعتراف مرد شرور، دو همدستش در سمنان و یکی از شهرهای مازندران بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها